تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1399 - 23:25
کد خبر : 21311

پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان ماه صفر

پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان ماه صفر

 سکه نخرید، ضرر می‌کنید رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: با توجه به اینکه هفته آینده پایان ماه صفر است قیمت طلا و سکه تا پایان هفته بعد روند صعودی ندارد. اما با توجه به حباب بالای قیمت سکه، ممکن است در آینده خریداران سکه با زیان مواجه شوند. انس جهانی طلا امروز نسبت به هفته

 سکه نخرید، ضرر می‌کنید

رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: با توجه به اینکه هفته آینده پایان ماه صفر است قیمت طلا و سکه تا پایان هفته بعد روند صعودی ندارد. اما با توجه به حباب بالای قیمت سکه، ممکن است در آینده خریداران سکه با زیان مواجه شوند.

انس جهانی طلا امروز نسبت به هفته گذشته ۶۶ دلار افزایش یافت و همچنین قیمت طلای ۱۸ عیار ۳۷ هزار تومان گران شده است. با ثبات قیمت دلار برخی از فعالان بازار معتقدند قیمت طلا تا فردا روند یکسانی دارد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ، در همین حال رئیس اتحادیه طلای تهران درباره وضعیت بازار طلا گفت: براساس آخرین گزارش‌ها قیمت طلا نسبت به مدت مشابه هفته گذشته با ۳۷ هزار تومان افزایش به قیمت یک میلیون و ۳۵۷ هزار تومان معامله شده است. پیش‌بینی می‌شود با توجه به شروع اربعین قیمت طلا در همین محدوده مورد اشاره ثابت می‌ماند.

ابراهیم محمدولی افزود: فعلا بازار طلا روند آرامی را طی می‌کند. با توجه به تعطیلی واحدهای طلافروشی قیمت طلا و سکه فردا گران نمی‌شود. انتظار ما این است که قیمت طلا در دو روز آینده نوسان نداشته باشد و روند یکسان را طی کند.

او با اشاره به قیمت طلا و سکه اظهار کرد: امروز حباب سکه به یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با قیمت ۱۴ میلیون و ۸۲۹ هزار تومان فروخته شد. نیم سکه با قیمت هشت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خرید و فروش شده است. ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب با قیمت پنج میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شده است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....