تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1399 - 21:56
کد خبر : 16541

پیش‌بینی بورس فردا ۴ شهریور ۹۹

پیش‌بینی بورس فردا ۴ شهریور ۹۹

در حالی که طی دو هفته اخیر بازار سهام بیش از ۲۰ درصد افت ارزش داشت و خروج سرمایه از این بازار شدت گرفته است اما روند بازار سرمایه در روزهای آتی چگونه پیش می‌رود؟ به گزارش اقتصاددان – محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بعضی سهم‌ها بیش از ۵۰ درصد ریزش داشتند گفت:

در حالی که طی دو هفته اخیر بازار سهام بیش از ۲۰ درصد افت ارزش داشت و خروج سرمایه از این بازار شدت گرفته است اما روند بازار سرمایه در روزهای آتی چگونه پیش می‌رود؟

به گزارش اقتصاددان – محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بعضی سهم‌ها بیش از ۵۰ درصد ریزش داشتند گفت: حقوقی‌ها برای حمایت به سمت سهم‌های بنیادین مانند پتروشیمی و فولادی‌ها می‌روند تا بتوانند از طریق جمع کردن صف فروش این سهم‌ها شاخص را ثابت نگه دارند.

وی افزود: من فکر می‌کنم ما در حال پوست‌اندازی در بازار سرمایه هستیم یا به نوعی جابه‌جایی لیدر بازار سرمایه که به نظر می‌رسد سهم‌های خودرویی بودند و به نظر من بعد از این جابه‌جایی بازار به سمت تعادل پیش می‌رود.

وی در رابطه با دارا دوم افزود: قیمت‌ دارا دوم الان جذاب شده است و به نظرم ریزش‌های اولیه بازار سهام به خاطر جذاب کردن دارا دوم و جلب کردن تقاضا به سمت این سهام بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ مشکلی در بازار سهام نمی‌بینم و احتمالا تا آخر هفته بازار به حالت تعادلی باز می‌گردد، بسیاری از سهم‌ها دارای بنیاد بسیار عالی و مستعد رشدهای بسیار خوب هستند ولی در مقابل بعضی از سهم‌ها رشد حبابی داشتند و باید اصلاح می‌شدند. ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....