تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 9:57
کد خبر : 48060

پیشنهاد استفاده از مشاوره دولتمردان موفق جهان

پیشنهاد استفاده از مشاوره دولتمردان موفق جهان

آقای شینزو آبه نخست وزیر سابق ژاپن و خانم آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان بدون هیچگونه مواد معدنی و نفت توانسته‌اند مردم کشورهای خود را تا حدود زیادی خوشبخت نمایند. اقتصاددان: آقای پوتین نیز پس از فروپاشی شوروی و تجزیه آن بدلیل اصرار و پافشاری مسئولان وقت شوروی بروی اصول و افکار اشتباه و همچنین

آقای شینزو آبه نخست وزیر سابق ژاپن و خانم آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان بدون هیچگونه مواد معدنی و نفت توانسته‌اند مردم کشورهای خود را تا حدود زیادی خوشبخت نمایند.

اقتصاددان: آقای پوتین نیز پس از فروپاشی شوروی و تجزیه آن بدلیل اصرار و پافشاری مسئولان وقت شوروی بروی اصول و افکار اشتباه و همچنین ناکارآمدی و عدم درک صحیح از شرایط درون و برون کشور ، اگر چه نتوانست از تجزیه کشور جلوگیری نماید ولی توانست روسیه را از فقر و نابسامانی نجات دهد.
آقای شی جین پینگ و هیئت حاکمه چین نیز با درس گیری از سرنوشت شوروی دست از ایدوئولوژی اشتباه خود برداشتند و با تغییرات حساب شده ، توانستند چین را از دره های فقر و خشم به توسعه و پیشرفت امروز برسانند.
بررسی نمایید خود شما با گذشت چهل سال از انقلاب چرا نمیتوانید روی پای خود بایستید و همکنون علیرغم داشتن کشوری با دارا بودن همه منابع مانند ایران ، نیازمند قرارداد با آنها هستید.

از همه عزیزانی که داوطلب برعهده گرفتن مسئولیت بسیار سنگین ریاست جمهوری شده اند میخواهم حتما برای سرو سامان دادن به اوضاع کشور از مشاوره این دولتمردان موفق جهان استفاده نمایند.
اگر جسارت نباشد تمام نمایندگان مجالس و دولت‌های پس از جنگ، گمان میکردند که میتوانند بکمک تجربیات و برنامه های خود از عهده «مدیریت کشور» برآیند ولی شاهد هستید که اوضاع روز به روز بدتر شده و همکنون ادامه زندگی برای گروه بزرگی از مردم بسیار مشکل شده است.

البته ما درون نظام اجرایی – مقرراتی کشور دارای افراد بسیار لایق، کاردان و درستکاری برای توسعه کشور و خوشبختی مردم هستیم ، ولی بدلیل نبود یک سیستم حکمرانی پیشرفته یا احزاب رسمی پاسخگو ،محیط برای حضور و رشد اینگونه افراد تنظیم نشده و نتنها عزمی برای دادن «میدان» به اینگونه افراد دیده نمیشود بلکه حتی به سخنان و پیشنهادات آنها هم توجه نمیشود و افراد لایق هم برخلاف خیل عاشقان خدمتگزاری نیازی به اصرار ورزیدن در خود احساس نمی کنند زیرا همه میدانند که استفاده از نیروهای توانمند و شایسته داخلی بیشتر شعار و سخنرانی بوده و جنبه عملی ندارد.

لذا به نمایندگان مجلس و هر کدام از شما که بالاخره توانستید بر صندلی ریاست جمهوری جلوس نمایید ، پیشنهاد میکنم با درس گیری از سرنوشت مجالس و دولت‌های گذشته اگر واقعا در پی کمک به مردم مظلوم و صبور ایران هستید حتما از مشاوره و راهنمایی دولتمردان موفق جهان استفاده نمایید.

۳/۱۵۹
وَشَاوِرْهُمْ فِی الْأَمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ
و در کارهای (مهم) با آنان(یعنی افراد کاردان) مشورت کن و هنگامی که (برای تصمیم صحیح) عزم نمودی بر خدا توکل کن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....