تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 20:28
کد خبر : 125429

ورود رمز ارز ایرانی به عرصه تولید و اشتغال (پرشیا گلف PG)

ورود رمز ارز ایرانی به عرصه تولید و اشتغال (پرشیا گلف PG)

  اقتصاددان :  از اکنون می توان برای ورود به عرصه ی استاندارد کریپتوکارنسی ایرانی بواسطه ارز دیجیتال یا رمز ارز ایرانی خلیج فارس با علامت اختصاری PG آماده بود. توکنی که فلسفه اش ایجاد گردش مالی صحیح، تولید، اشتغال زایی، ارایه خدمات و اجرای چهارچوب های استاندارد یک توکن و… خواهد بود. این اهداف

 

اقتصاددان :  از اکنون می توان برای ورود به عرصه ی استاندارد کریپتوکارنسی ایرانی بواسطه ارز دیجیتال یا رمز ارز ایرانی خلیج فارس با علامت اختصاری PG آماده بود.
توکنی که فلسفه اش ایجاد گردش مالی صحیح، تولید، اشتغال زایی، ارایه خدمات و اجرای چهارچوب های استاندارد یک توکن و… خواهد بود. این اهداف به خوبی در طرح اقتصادی این رمز ارز در وبسایت آن قابل رویت و مداقه است.
شرکت راهبران آرتین آرتا به عنوان شرکت پشتیبان توکن، بنیان گذاران مشخص و در دسترس و پروژه هایی با توجیه اقتصادی وثبت شده ، چشم انداز ملموس و قابل اندازه گیری، شیوه گردش سرمایه و غیر متمرکز بودن اهرم های امنیت سرمایه در این مجموعه قدمها و اقدامات صحیح و محکمی هستند تا اعتماد مکفی جهت جذب سرمایه های داخلی جهت رونق بیشتر تولید را فراهم نمایند…
سایت، کانالهای تلگرامی، واتساپ واینستاگرام.. همه و همه فضاهایی هستند که در پهنه مجازی جهت پشتیبانی و آموزش
کاربران، سرمایه گذاران و تریدر ها آماده ارائه خدمت میباشند.
توکن خلیج فارس (PG) دارای سه پروژه در حوزه ی سلامت محور جامعه است که این پروژه ها بواسطه پشتیبانی شرکت آرتا اجرایی و قابل لمس هستند. پروژه ها بر مبنای طرح های تحقیقاتی و مطالعاتی همچنین با نگاه به نیاز فعلی کشور به مدیریت سرمایه و تزریق و جهت دهی آن به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی در یک بستر سالم شکل گرفته است.
یکی دیگر از ویژگی های توکن ایرانی پرشیا گلف ( PG) فراهم نمودن فضای غیر متمرکز سرمایه است، که نه تنها امنیت سرمایه را به حداکثر می رساند، بلکه بهترین حالت کسب درآمد ثابت را برای سرمایه های خرد و حقیقی که قادر به سرمایه‌گذاری در طرح‌های کلان نیستند، را مهیا می‌کند.
با ما همراه باشید……

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....