تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1402 - 10:25
کد خبر : 129642

واکنش‌ عدل هاشمی پور به حواشی چند روز اخیر در حوزه سیاسی و فضای مجازی رسانه ای در کهگیلویه

واکنش‌ عدل هاشمی پور به حواشی چند روز اخیر در حوزه سیاسی و فضای مجازی رسانه ای در کهگیلویه

طی چند روز اخیر برخی حواشی در حوزه سیاسی خصوصا در فضای مجازی و رسانه ای در کهگیلویه رخ داد که عمده ی این حواشی مربوط به بحث انتخابات و فعالیت برخی کاندیداهای احتمالی و حامیان ان ها بوده است . به گزارش اقتصاد دان: عدل هاشمی پور ، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی که

طی چند روز اخیر برخی حواشی در حوزه سیاسی خصوصا در فضای مجازی و رسانه ای در کهگیلویه رخ داد که عمده ی این حواشی مربوط به بحث انتخابات و فعالیت برخی کاندیداهای احتمالی و حامیان ان ها بوده است .

به گزارش اقتصاد دان: عدل هاشمی پور ، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی که گفته می شود یکی از کاندیداهای مجلس در این حوزه انتخابیه است ، در واکنش به این حواشی طی یادداشتی نوشت :

بسم الله الرحمن الرحیم
خدای بزرگ را سپاسگزارم که حقیر را به برکت وجود هم نوعان و همشهریانی فهیم، فرهیخته، قانع، صبور و گرامی از تمامی اقشار و صنوف بهرمند ساخت.
آنچه که در لابلای تاریخ خوانده ام و یا به صورت جسته و گریخته و سینه به سینه از پیشینیان و شخصیت‌های معتمد و پا به سن گذاشته‌ی در قید حیات که در حکم گنجینه‌ی ایلیاتی دیارمان محسوب می‌شوند شنیده ام، همه حکایت از بزرگی، بزرگ‌منشی و مردمداریِ همراه با گذشت و سعه صدر و از همه مهمتر جوانمردی و اخلاق‌مداری مردمان شریف دیارم (کهگیلویه وبویراحمد) دارد.
آمیختگی سنت و فرهنگ ایلی و عشایری با تمدن، تجدد، آموزش، فرهنگ و پویایی عصر جدید، مایه بسی فخر و مباهات و امیدواری در جهت نیل به توسعه، آبادانی و ایجاد رفاه و آرامش اجتماعی است.
بی شک، در این رهگذر و مرحله‌ی گذار، نقش خواص و تحصیل کردگان بسی پررنگ و حائز اهمیت است.
مهم و حائز اهمیت بدین معنا که آنان که خود را به معنای خواص و در پیشانی جامعه می‌بینند و می‌پندارند رسالتی عظیم در جهت تسریع، وصول، بهرمندی و بهره وری از امکاناتِ ترسیم شده در چشم انداز آینده دارند.
این افراد (خواص) به همین مقدار و شاید بیشتر در عدم انجام این مهمات، نیز نقش آفرین و تاثیرگذار هستند.
مخلص کلام.
مسئولان و پیشگامان جامعه هم می‌توانند عامل صعود و پیشرفت باشند و هم عامل سقوط، درجا زدن و پس رفت.
اگر چه خود را در زمره‌ی خواص نمی‌دانم، اما از آنجاییکه در سی و اندی سال خدمتگزاری به مردم شریف در مناصب و مصادر مختلف و عجین شده‌ی با قشر جوان، خود و سروران مدعی پیشگامی و حکمرانی را دعوت می‌نمایم به رعایت مواردی چند که امیدوارم با حسن نیت مقبول عزیزان واقع گردند.
– همواره خدای بزرگ را مدنظر داشته و در انجام تمامی امور ابتدائا بر او توکل نماییم.
– مردم را به معنای واقعی کلمه، ولی نعمت بدانیم و در جهت برآورد حوائج آنان مطابق شرع و قانون از هرگونه محدودیت و مرزبندی، جداً پرهیز نماییم.
– بدانیم و هوشیار باشیم آنگاه که در منصب و مسئولیت قرار داشته و داریم، وسیله و ابزاری بیش در جهت توسعه و خدمت نبوده و نیستیم، عملکردمان وظیفه خود و حق مردم بوده و آنچه که انجام شده خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بس. اگرچه توان، استعداد، ظرفیت، کارایی و توانمندی‌ها متغیر و متفاوت بوده و همین‌طور قصور و ناکارآمدی‌ها نیز وجود داشته اند که می‌بایست بابت آن‌ها از درگاه خدا و مردم عذرخواه باشیم.
یک نکته‌ی بسیار مهم که هم آموزه‌ی دین مبین اسلام است و هم در تمامی ادیان و مکاتب و حکومت‌های بشری بر آن تاکید بسیار شده. “اخلاق است، اخلاق، اخلاق.”
همان که حضرت رسول اکرم (ص) فرمود؛ برای بسط و گسترش آن مبعوث شدم. چیزی که امروزه آنچنان که باید و شاید رعایت نمی‌شود مخصوصا در نزد سیاسیون ، بدانیم و بفهمیم که مردم رعایت آن را انتظار دارند آنهم انتظاری بجا و بحق.
در کمال امتنان از همه عزیزانی که بزرگوارانه نسبت به این حقیر لطف دارند صمیمانه تمنا دارم از ایجاد، رویارویی و تقابل به هرگونه حساسیت و حاشیه جداً پرهیز نمایند چرا که یاد گرفته ام و قویاً بر این باورم که اگر سخنی ناروا و عمل ناصوابی در حقم صورت بگیرد به دیده‌ی اغماض بنگرم و بگذرم.
همچنین از آموزه‌های دینی آموخته ام که کار‌های کوچک دیگران را بزرگ جلوه دهم و کار‌های بزرگ خویش را کوچک.
نیز فهمیده ام که با یک چشم خوبی‌های دیگران را ببینم و با چشم دیگرم بدی‌های خویش را.
سلامتی، سربلندی و عاقبت بخیری همگان را از خداوند سبحان مسئلت دارم
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

عدل هاشمی پور
۱۴۰۲/۳/۳۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....