تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 16:24
کد خبر : 142720

واکنش دبیر انجمن واردکنندگان موبایل به رجیستری آیفون ۱۴: رفع ممنوعیت، غیرممکن است

واکنش دبیر انجمن واردکنندگان موبایل به رجیستری آیفون ۱۴: رفع ممنوعیت، غیرممکن است

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل در واکنش به خبر رجیستری آیفون ۱۴ گفت: سازمان استاندارد کجای کار رجیستری است؟ واردات و رجیستری تلفن همراه ارتباطی با استاندارد ندارد. اظهارنظر در این باره مانند این است وزارت جهاد کشاورزی درباره امور وزارت راه صحبت کند. مهدی عبقری، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل گفت: سازمان استاندارد کجای کار رجیستری

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل در واکنش به خبر رجیستری آیفون ۱۴ گفت: سازمان استاندارد کجای کار رجیستری است؟ واردات و رجیستری تلفن همراه ارتباطی با استاندارد ندارد. اظهارنظر در این باره مانند این است وزارت جهاد کشاورزی درباره امور وزارت راه صحبت کند.

مهدی عبقری، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل گفت: سازمان استاندارد کجای کار رجیستری است؟ واردات و رجیستری تلفن همراه ارتباطی با استاندارد ندارد. اظهارنظر در این باره مانند این است وزارت جهاد کشاورزی درباره امور وزارت راه صحبت کند.

عبقری افزود: از رفع ممنوعیت رجیستری آیفون ۱۴ خوشحال می شویم، اما در حال حاضر غیرممکن است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه موبایل گواهی و مجوزهای لازم را از سازمان تنظیمات مقررات رادیویی اخذ می‌کنیم و این موضوع ربطی به سازمان استاندارد ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، با انتشار خبر مربوط به رجیسترشدن آیفون ۱۴ از سوی رییس سازمان استاندارد، فروشندگان برند اپل در چارسو و پالادیوم منکر وجود گوشی آیفون شدند و به مشتریان خود گفته اند که بعدا تماس بگیرند.

همچنین سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر ریجسترشدن آیفون ۱۴ را تکذیب کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....