تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 - 18:10
کد خبر : 111033

هفته پُررونق لیدرهای سنتی بورس

هفته پُررونق لیدرهای سنتی بورس

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۸ هزار و ۴۴۸ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۸ هزار و ۲۸۶ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۲ درصدی داشته است. اقتصاددان: در روزهای معاملاتی هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام نوسان زیادی داشت اما میانگین روزانه آن تقریبا با ثبات بود تنها ۲

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۸ هزار و ۴۴۸ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۸ هزار و ۲۸۶ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۲ درصدی داشته است.

اقتصاددان: در روزهای معاملاتی هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام نوسان زیادی داشت اما میانگین روزانه آن تقریبا با ثبات بود تنها ۲ درصد بیشتر از هفته پیشین بود.

در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۹ هزار و ۹۹۳ میلیارد تومان بالغ شد. روز یکشنبه ۸ هزار و ۱۴۰ میلیارد شد و روز دوشنبه به رقم ۷ هزار و ۶۷۹ میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد به رقم ۹ هزار و ۷۵۷ میلیارد تومان افزایش یافت.

اما در آخرین روز کاری هفته نیز ارزش معاملات خرد به ۶ هزار و ۶۷۱ میلیارد تومان رسید که نسبت به روز قبل افت ۳۲ درصدی داشته است.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۸ هزار و ۴۴۸ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۸ هزار و ۲۸۶ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۲ درصدی داشته است.

در هفته اخیر نمادهای خودرو و خگستر صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش معاملات بازار را داشتند. شستا و خساپا نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

در جدول حجم معاملات نیز شستا و خودرو صدرنشین بودند و نمادهای خگستر، دی و خساپا رده‌های بعدی را داشتند.

 هفته پُررونق لیدرهای سنتی بورس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....