تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 20:00
کد خبر : 144843

هشدار پلیس فتا به معلم بلاگرها

هشدار پلیس فتا به معلم بلاگرها

  اقتصاددان :  معاون اجتماعی پلیس فتا ضمن هشدار به معلم بلاگر‌ها نقض حریم خصوصی دانش آموزان در کلاس درس را قابل شکایت و پیگیری دانست. سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا  با اشاره به انتشار فیلم‌هایی از دانش آموزان و کلاس درس توسط معلمان در فضای مجازی گفت: اصل انتشار چنین فیلم‌هایی از

  اقتصاددان :  معاون اجتماعی پلیس فتا ضمن هشدار به معلم بلاگر‌ها نقض حریم خصوصی دانش آموزان در کلاس درس را قابل شکایت و پیگیری دانست.

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا  با اشاره به انتشار فیلم‌هایی از دانش آموزان و کلاس درس توسط معلمان در فضای مجازی گفت: اصل انتشار چنین فیلم‌هایی از نظر قانونی مشکلی ندارد.

وی افزود: اگر در انتشار این فیلم‌ها حقوق کودکان و حریم خصوصی دانش آموزان رعایت نشود، خانواده دانش‌آموزان می‌توانند از آن معلم شکایت کنند و موضوع را از طرف پلیس فتا پیگیری کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: در برخی از فیلم‌ها چهره دانش‌آموزان مشخص است که این کار مصداق رعایت نکردن حریم خصوصی کودکان است و خانواده دانش‌آموزان می‌توانند از این موضوع شکایت داشته باشد.

پاشایی خاطرنشان کرد: در برخی دیگر از فیلم‌ها دانش‌آموزان رفتاری دارند که انتشار آن رفتار در فضای مجازی می‌تواند موجب تمسخر این کودک در این فضا و به سُخره گرفتن او شود که چنین رفتاری هم مصداق جرم در فضای مجازی است و در صورت شکایت خانواده دانش‌آموزان امکان پیگیری وجود دارد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....