تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 16:24
کد خبر : 153094

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 17 دی

نوسان کاهشی در بازار دلار

نوسان کاهشی در بازار دلار

قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته اصلاح شد . در پشت خط بازار دبی گفته می‌شد قیمت درهم با کاهش تا ۱۳ هزار و ۹۱۰ تومان کاهش داشته است. اقتصاددان: قیمت دلار هرات روز گذشته نوسان محدودی را ثبت کرد. آن طور که معامله‌گران مدعی بودند اسکناس آمریکایی در معاملات نقدی دو روز قبل

قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته اصلاح شد . در پشت خط بازار دبی گفته می‌شد قیمت درهم با کاهش تا ۱۳ هزار و ۹۱۰ تومان کاهش داشته است.

اقتصاددان: قیمت دلار هرات روز گذشته نوسان محدودی را ثبت کرد. آن طور که معامله‌گران مدعی بودند اسکناس آمریکایی در معاملات نقدی دو روز قبل با ۵۰ هزار و ۴۸۰ تومان به کار خود پایان داد و دیروز با ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان بازگشایی شد اما نتوانست در این مرز ماندگار شود و در نیمه ظهر تا ۵۰ هزار و ۴۵۰ تومان پایین آمد. این قیمت در مقایسه با روز پنجشنبه هفته قبل افت محدود ۳۰ تومانی را نشان می‌دهد. در معاملات پشت خطی هم قیمت دلار رشد قابل توجهی را ثبت نکرد و نسبت به اولین روز هفته رنج شد.

برخی از فعالان بازار معتقدند تا زمانی که دلار هرات بالای ۵۰ هزار و ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان است احتمال تست مرز ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان وجود دارد. به عبارت دیگر فعالان بازار می گویند قیمت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان مرز تعیین کننده نرخ دلار هرات خواهد بود. در غیر این صورت در سناریو بعدی دلار می‌تواند به سمت کف کانال ۵۰ هزار تومان عقب‌نشینی کند.

همچنین روز گذشته نرخ حواله درهم خاکریز ۱۴ هزار تومان را از دست داد. به‌عبارت‌دیگر قیمت درهم که دو روز قبل با ۱۴ هزار و ۲۰ تومان بسته شده بود روز شنبه با ۱۴ هزار تومان راهی بازار شد و در نیمه‌روز تا ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان پایین آمد.البته در پشت خط بازار دبی گفته می‌شد قیمت درهم با کاهش تا ۱۳ هزار و ۹۱۰ تومان کاهش داشته است.

در تهران هم بنابر ادعای معامله گران قیمت دلار دیروز در حدود ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۵۱ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رسید. در پشت خط شنبه شب هم قیمت دلار در حدود ۵۰ هزار و ۹۵۰ تومان بسته شد. معامله گران معتقدند اگر دلار تهران از مرز ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان عقب نشینی کند کفه ترازوی کاهشی ها سنگین تر خواهد شد و احتمال عقب شینی دلار تا نیمه کانال ۵۰ هزار تومان وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....