تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1399 - 16:24
کد خبر : 20152

نسل سوم تربیت مدیر و کادرسازی چگونه باید باشد؟

نسل سوم تربیت مدیر و کادرسازی چگونه باید باشد؟

دکتر محسن رضایی در جمع فراگیران دوره تربیت مدیریت راهبردی در خوزستان: من که فرمانده سپاه بودم در مقابل آموزش هایم از فرماندهانم یاد می گرفتم. صدام هم فکر نمی‌کرد از این جوانان، فرماندهان بزرگی بیرون خواهد آمد. نسل سوم تربیت مدیر و کادرسازی چگونه باید باشد؟ تا حسن باقری و علی هاشمی ها و

دکتر محسن رضایی در جمع فراگیران دوره تربیت مدیریت راهبردی در خوزستان:

من که فرمانده سپاه بودم در مقابل آموزش هایم از فرماندهانم یاد می گرفتم. صدام هم فکر نمی‌کرد از این جوانان، فرماندهان بزرگی بیرون خواهد آمد.

نسل سوم تربیت مدیر و کادرسازی چگونه باید باشد؟ تا حسن باقری و علی هاشمی ها و دقایقی‌ها از میان شما جوانان برخیزد. این تلاشی که سه چهارسال است در دبیرخانه مجمع شروع کردیم برای همین کار است.

گام دوم انقلاب، مبارزه با محاصره اقتصادی و فرهنگی است. مبارزه با اقتصاد لیبرالی، تولید عقب افتاده، کشاورزی سنتی و جنگ های میکروبی، تضاد طبقاتی است. شما مبارزان جنگ اقتصادی و فرهنگی هستید که باید در کوران نبرد ساخته شوید. این آموزش هدفمند برای مبارزه در جبهه‌های آتی است. در خوزستان و در جای جای ایران باید نقش آفرین باشید.

زندگی کنونی حق مردم ایران نیست. چه کسی باید به شعار ما می توانیم عمل کند؟ همه ملت ایران و همه نظام منتظر حرکت نسل جوان برای فتح میدان های تازه هستند.

باید به استان اختیارات تجاری، صنعتی و سلامت را بدهند. این دیوانسالاری اداری دست پخت رضاخان و پسرش است که منشا فساد شده است. باید به انقلاب اداری و تحولی عظیم در اداره اقتصادی کشور فکر کنید. به ایده ها و ابتکارات نو فکر کنید.

بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان منشور مبارزه و نقشه راه مطالعه کنید. تحلیل های جامع رهبر انقلاب از جمله تحلیل اخیرشان در موضوع دفاع مقدس را مطالعه کنید و به رهنمودهای ایشان بیش از پیش دقت کنید.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....