تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1400 - 18:09
کد خبر : 81676

نرخ جدید میوه شب عید اعلام شد

نرخ جدید میوه شب عید اعلام شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی نرخ جدید میوه شب عید را اعلام کرد و گفت: قیمت ها ۵ تا ۱۵ درصد زیر قیمت خرده فروشی در هر استان تعیین شده است. به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس، معاون وزیر جهاد کشاورزی نرخ جدید میوه شب عید که ستاد تنظیم بازار تصویب کرده است را اعلام

معاون وزیر جهاد کشاورزی نرخ جدید میوه شب عید را اعلام کرد و گفت: قیمت ها ۵ تا ۱۵ درصد زیر قیمت خرده فروشی در هر استان تعیین شده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس، معاون وزیر جهاد کشاورزی نرخ جدید میوه شب عید که ستاد تنظیم بازار تصویب کرده است را اعلام کرد.

اسماعیل قادری فر، نرخ جدید میوه شب عید را که ستاد تنظیم بازار تصویب کرده است اعلام کرد و گفت: قیمت ها ۵ تا ۱۵ درصد زیر قیمت خرده فروشی در هر استان تعیین شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: ستاد تنظیم بازار برای هر استان کف قیمتی را تعیین کرده و در اختیار استان ها قرارداده که بر اساس آنها ۵ تا ۱۵ درصد زیر قیمت خرده فروشی هر استان عرضه شود.

وی گفت: به عنوان مثال در تهران قیمت سیب زرد ۱۴۰۰۰ تومان، سیب قرمز ۱۳۲۰۰ تومان و پرتقال ۱۱ هزار تومان عرضه خواهد شد.

قادری فر افزود: توزیع میوه در تهران و استان ها به دو روش: سامانه های هوشمند بازرگام و اسنپ فود و نیز عرضه مستقیم خواهد بود.

به گفته این مسئول در سطح کشور ۶۸۰ عرضه مستقیم میوه دارد که بدون واسطه و با قمیت های تعیین شده مردم می توانند خریداری کنند.

رئیس سازمان تعاون روستایی کشور تصریح کرد که عرضه میوه در استان ها ۵ تا ۱۵ درصد زیر قیمت میانگین خرده فروشی است و توزیع با سیستم هوشمند هم به نرخ میانگین میادین میوه و تره بار شهرداری خواهد شد.

به گفته این مسئول کسانی که میوه را از طریق سامانه بازرگام یا اسنپ فود سفارش می دهند بدون دریافت هزینه درب منزل تحویل خواهد شد.

قادری فر این را هم گفت که همه میوه ها درجه یک هستند و در صورتی که خریداران از کیفیت میوه ها رضایتی نداشتند بدون بهانه عودت داده می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: میوه از طریق سامانه هوشمند تا ۲۴ ساعت تحویل داده می شود و توزیع تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

پیش از این سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران قیمت هر کیلو پرتقال را ۹ هزار تومان،سیب قرمز ۱۱‌هزار‌تومان و سیب زرد را ۱۲‌هزار‌تومان اعلام کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....