تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 11:19
کد خبر : 47404

نباید در بازار بورس دستوری عمل شود

نباید در بازار بورس دستوری عمل شود

لزوم رفع ابهامات انتخابات مجامع استانی سهام عدالت لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به هیچ وجه نباید در بازار بورس دستوری عمل شود چراکه اگر مسئولین در این بازار دستوری عمل کنند، مردم دیگر به حرف آنان اعتماد نخواهند کرد. به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،    لطف

لزوم رفع ابهامات انتخابات مجامع استانی سهام عدالت

لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به هیچ وجه نباید در بازار بورس دستوری عمل شود چراکه اگر مسئولین در این بازار دستوری عمل کنند، مردم دیگر به حرف آنان اعتماد نخواهند کرد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،    لطف الله سیاهکلی  درباره راهکارهای نجات بازار بورس، اظهار داشت: حل مشکل بازار سرمایه همواره مورد توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است و این موضوع در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: به هیچ وجه نباید در بازار بورس دستوری عمل شود و زمانی که متولیان بازار سرمایه به این مسئله توجه نکنند و دستوری عمل کنند، مردم دیگر به حرف آنان اعتماد نکرده و سرمایه خود را از این بازار خارج می کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هیچ وجه مسئولان بازار بورس نباید به مردم وعده های پوچ داده و آنان را فریب دهند و باید اقداماتی را انجام دهند تا سرمایه مردم بازگردد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم رفع ابهامات و مغایرت های برگزاری انتخابات مجامع استانی سهام عدالت، اظهار داشت: در صورتی که در فرآیند این انتخاب، دقت لازم نشود و مردم به درستی خودشان هیئت مدیره این شرکت‌ها را انتخاب نکنند، قطعاً در آینده شاهد اختلاس و سوء استفاده های بزرگ مالی خواهیم بود.

وی ادامه داد: اکثر کسانی که سهام عدالت دارند، جزو دهک‌های پایین جامعه هستند و با سیستم انتخاب الکترونیکی آشنایی کافی ندارند و دولت باید به این مسئله واقف باشد و اجازه ندهد که این بار هم سرمایه مردم از دست برود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این مکانیزم ای که دولت برای انتخاب اعضای هیئت مدیره مجامع استانی سهام عدالت در نظر گرفته است، به هیچ وجه درست نیست و ممکن است افراد ضعیفی صرفاً بر اساس نفوذشان انتخاب شوند و این مسئله می‌تواند عواقب بسیار بدی‌ را به همراه داشته باشد.

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....