تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1399 - 12:58
کد خبر : 14328

ناظران مجلس در شورای عالی بورس مشخص شدند

ناظران مجلس در شورای عالی بورس مشخص شدند

اقتصاددان : نمایندگان مجلس دو عضو ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار را انتخاب کردند. نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی «محسن علیزاده» را با ۱۵۰ رأی و «مسلم صالحی» را با ۱۴۲ رأی به عنوان اعضای ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار انتخاب کردند. همچنین «لطف الله

اقتصاددان : نمایندگان مجلس دو عضو ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار را انتخاب کردند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی «محسن علیزاده» را با ۱۵۰ رأی و «مسلم صالحی» را با ۱۴۲ رأی به عنوان اعضای ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار انتخاب کردند.

همچنین «لطف الله سیاهکلی» با ۹۸ رأی از مجموع ۱۵۴ رأی اخذ شده به عنوان عضو ناظر در شورای عالی فضایی و «فرهادی بشیری» با ۱۵۳ رأی و «کیومرث سرمدی» با ۱۳۹ رأی به عنوان اعضای ناظر در هیئت عالی گزینش انتخاب شدند.

نمایندگان در ادامه جلسه امروز،« خلیل بهروزی‌فر» با ۱۲۹ رأی، «حسن رزمیان» با ۱۱۵ رأی و «مهرداد گودرزوند چگینی» با ۱۰۴ رأی  از مجموع ۱۶۵ رأی اخذ شده را به عنوان عضو ناظر در شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی و حجت الاسلام «محمد حسین حسین زاده بحرینی» را با ۱۴۸ رای از مجموع ۱۷۶ رای ماخوذه به عنوان ناظر در شورای فقهی انتخاب کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....