تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1402 - 10:41
کد خبر : 157317

قیمت نارنگی و پرتقال جنوب

میوه ارزان‌تر می‌شود

میوه ارزان‌تر می‌شود

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و فراوانی عرضه پیش‌بینی می‌شود روند کاهشی و ثبات قیمت میوه در بازار ادامه یابد. به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر یاوری گفت: با توجه به فراوانی عرضه، قیمت میوه، سیب زمینی و پیاز نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و فراوانی عرضه پیش‌بینی می‌شود روند کاهشی و ثبات قیمت میوه در بازار ادامه یابد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر یاوری گفت: با توجه به فراوانی عرضه، قیمت میوه، سیب زمینی و پیاز نسبت به هفته گذشته کاهش داشته است.

به گفته او، با توجه به ممنوعیت صادرات سیب به عراق و تقاضای پایین برای خرید پرتقال از سوی کشورهای مصر و ترکیه، بازار تعریفی ندارد.

یاوری قیمت کنونی هرکیلو سیب زرد را ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو سیب قرمز ۱۷ تا ۳۵ هزارتومان، پرتقال شمال ۸ تا ۱۶ هزارتومان، پرتقال جنوب ۴۰ تا ۴۸ هزارتومان، نارنگی بندری ۶۰ تا ۶۵ هزارتومان، نارنگی تخم پاکستانی ۲۰ تا ۳۵ هزارتومان، کیوی ۲۰ تا ۴۰ هزارتومان، خیار گلخانه ۲۵ تا ۳۰ هزارتومان، خیار اصفهان ۲۵ تا ۲۷ هزارتومان و انار ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و فراوانی عرضه پیش بینی می شود که روند کاهشی و ثبات قیمت میوه در بازار ادامه یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....