تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 19:44
کد خبر : 34318

من از دختران افغانستانی معذرت‌خواهی می‌کنم

من از دختران افغانستانی معذرت‌خواهی می‌کنم

من از دختران افغانستانی، که فردا می‌بایستی به مکتب و دانشگاه بروند؛ از زنان آن‌کشور، که می‌خواهند وارد اجتماع شوند؛ از روشنفکران، نویسندگان، فرهیختگان و فعالین مدنیِ جامعۀ افغانستان، که می‌خواهند آزادانه و مستقل از حکومت بیاندیشند؛ پوزش می‌طلبم که حکومت کشورم، با طالبان کنار آمده. اقتصاددان: ین هم یکی دیگر از نتایج ایدئولوژیِ انقلابیِ

من از دختران افغانستانی، که فردا می‌بایستی به مکتب و دانشگاه بروند؛ از زنان آن‌کشور، که می‌خواهند وارد اجتماع شوند؛ از روشنفکران، نویسندگان، فرهیختگان و فعالین مدنیِ جامعۀ افغانستان، که می‌خواهند آزادانه و مستقل از حکومت بیاندیشند؛ پوزش می‌طلبم که حکومت کشورم، با طالبان کنار آمده.

اقتصاددان: ین هم یکی دیگر از نتایج ایدئولوژیِ انقلابیِ غرب‌ستیزی و دشمنی با آمریکا می‌باشد؛ که چهل‌ودو سال بر ایران حاکم بوده. نتایج دیگر این ایدئولوژیِ انقلابی، شامل رکود اقتصادی، بن‌بست سیاسی، نارضایتیِ کسرِ قابل‌توجه‌ای از اقشار و لایه‌های تحصیل‌کردۀ جامعه، نسل جوانِ ناامید از آینده و سرخورده از حال، دشمنی با کسرِ قابل‌توجه‌ای از کشورها و همسایگان و…؛ از جملۀ دستاوردهای مشعشعِ دیگرِ این ایدئولوژی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....