تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 - 15:55
کد خبر : 98438

مقایسه دستگاه حضور و غیاب ایرانی و خارجی

مقایسه دستگاه حضور و غیاب ایرانی و خارجی

خرید دستگاه حضور و غیاب ایرانی یا خارجی مناسب است؟ (Buying an Iranian or foreign attendance device) خرید دستگاه حضور و غیاب ایرانی یا خارجی، از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که کارفرمایان باید انجام دهند. گاهی اوقات مدیران کسب و کارهای کوچک تصور می‌کنند که به دلیل کم بودن تعداد کارمندان لزومی به استفاده از

خرید دستگاه حضور و غیاب ایرانی یا خارجی مناسب است؟ (Buying an Iranian or foreign attendance device) خرید دستگاه حضور و غیاب ایرانی یا خارجی، از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که کارفرمایان باید انجام دهند. گاهی اوقات مدیران کسب و کارهای کوچک تصور می‌کنند که به دلیل کم بودن تعداد کارمندان لزومی به استفاده از این دستگاه نیست و معمولا از روش‌های دستی برای کنترل تردد کارمندان خود استفاده می‌نمایند. بدون شک چنین کاری کاملا اشتباه است، زیرا امکان رخ دادن اشتباه یا تقلب در آن وجود دارد. با خرید دستگاه حضور و غیاب ایرانی پیشرفته می‌توان از رخ دادن کلیه اشتباهاتی که ممکن است هنگام محاسبه حقوق و دستمزد رخ دهد، پیشگیری کرد؛ چون معمولا دستگاه‌های حضور و غیاب حرفه‌ای با سایر نرم افزارهای اداری نیز سازگاری دارند.

در ادامه این مطلب به موضوع مقایسه دستگاه حضور و غیاب ایرانی و خارجی پرداخته شده تا صاحبان مشاغل و مدیران بتوانند با توجه به نیازی که دارند این دستگاه را خریداری نمایند.

خرید دستگاه حضور و غیاب ایرانی

شرکت‌های متعدد حضور و غیاب ایرانی و خارجی وجود دارند که هر شرکت وابسته به کارایی و همچنین نوع دستگاه حضور و غیابی که ارائه می‌دهد، قیمت متفاوتی برای سیستم حضور و غیاب خود ارائه می‌دهد، در حالت کلی اگر بخواهیم یک چک لیست مقایسه دستگاه حضور و غیاب ایرانی و خارجی ارائه دهیم، به این چک لیست بر خواهیم خورد.

  • کیفیت دستگاه حضور و غیاب
  • گارانتی دستگاه حضور و غیاب
  • نوع شرکت طراحی کننده
  • خدمات پس از فروش سیستم حضور و غیاب
  • قیمت سیستم ورود و خروج کارمندان
  • وجود تعمیرگاه‌های حضور و غیاب
  • سازگاری با نرم افزار حضور و غیاب
  • و…

در حال حاضر در ایران شرکت افق فراویژن به عنوان یک شرکت طراحی کننده انواع دستگاه حضور و غیاب توانسته است به عنوان هم ارائه دهنده سیستم‌های حضور و غیاب خارجی و هم ارائه دهنده دستگاه‌های حضور و غیاب ایرانی ارائه محصول کند.

در صورتی که دوست دارید بدانید که کدام دستگاه حضور و غیاب مناسب و حرفه‌ای است کافی است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دستگاه حضور و غیاب ایرانی یا خارجی؟

در حال حاضر اولین سوالی که ذهن خریداران این وسیله را به خود مشغول می‌کند این است که آیا خرید دستگاه حضور و غیاب ایرانی بهتر است یا خرید دستگاه حضور و غیاب خارجی؟

به طور کلی نمی‌توان با قاطعیت تمام اعلام کرد که نوع ایرانی بهتر است یا خارجی، زیرا هر کدام از دستگاه‌های ایرانی و خارجی دارای یک سری مزایا، ویژگی و معایب هستند. اکنون با توجه به نوسانات قیمت ارز و تحریم‌هایی که از سوی دیگر کشورها بر کشور ایران تحمیل می‌شود، تفاوت قیمت دستگاه‌های حضور و غیاب ایرانی با خارجی بسیار زیاد است. در این شرایط کسب و کارهایی که تازه کار خود را آغاز کرده‌اند یا سرمایه کمی دارند توان خرید دستگاه حضور و غیاب خارجی چهره‌ای، چشمی و یا هر نوع دیگر آن را ندارند.

بهترین توصیه به افرادی که به دنبال پاسخ این سوال هستند که دستگاه ایرانی بهتر است یا خارجی؟ این است که ابتدا لیست هزینه دستگاه حضور و غیاب ایرانی و خارجی را به طور دقیق بررسی نمایند، سپس به دنبال دیگر ویژگی‌های آن باشند.

دستگاه‌های حضور و غیاب ایرانی و خارجی دو نوع دستگاه حضور و غیاب هستند که هر کدام دارای ویژگی‌ها، معایب و مزایای متعددی هستند، اما کدام نوع سیستم حضور و غیاب برای کسب و کار من مناسب است؟ فرض کنید ما یک شرکت دیجیتال مارکتینگ مانند استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر هستید، قصد دارید برای خرید سیستم حضور و غیاب، یک برند مناسب ایرانی یا خارجی خریداری کنید؟

اما کدام سیستم حضور و غیاب برای استودیو دیجیتال مارکتینگ میانبر مناسب تر است؟ کدام سیستم حضور و غیاب باید برای مجموعه شما خریداری شود؟

شرکت دیجیتال مارکینگ میانبر و خرید سیستم حضور و غیاب

ویژگی‌هایی که هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید به آن توجه کرد

ایرانی یا خارجی بودن دستگاه حضور و غیاب آنچنان مهم نیست، بلکه ویژگی‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است، اهمیت بیشتری دارند:

  1. دستگاه‌های کنترل تردد کارمندان، از پارامترهای مختلفی مانند اثر انگشت، خطوط قرنیه، سیگنال صدا، چهره و… برای تشخیص عبور و مرور افراد استفاده می‌کنند در نتیجه ابتدا باید نوع تشخیص دستگاه که بر اساس چه پارامتری باشد را تعیین نمود.
  2. دستگاه باید کاملا قابل برنامه‌ریزی باشد و مواردی مانند تعداد کارکنان، تاخیرهای اداری، مرخصی‌های ماهانه و… را در خود ثبت نماید.
  3. دیگر ویژگی که باید این مدل دستگاه داشته باشد این است که با باتری نیز کار کند، تا در مواقع قطع شدن برق، اختلالی در عبور و مرور کارکنان رخ ندهد.
  4. کار کردن با دستگاه باید کاملا ساده باشد، تا تمام کارکنان با هر سطح دانشی بتوانند از آن استفاده کنند.
  5. امکان ثبت اطلاعات تعداد زیادی از کارکنان را داشته باشد.
  6. با کامپیوتر و شبکه نیز سازگاری داشته باشد.

موارد و گزینه‌های متعددی برای خرید سیستم حضور و غیاب وجود دارد، اما توجه کردن به همین موارد بالا به شما کمک خواهد کرد که بهترین و عالی‌ترین سیستم حضور و غیاب را خریداری کنید.

دستگاه حضور و غیاب چیست؟

بر اساس تعریف وب سایت شرکت افق فرا ویژن دستگاه حضور و غیاب یعنی “دستگاه حضور و غیاب یکی از اصلی‌ترین سیستم‌های اتوماسیون اداری است. گونه‌های مختلفی از دستگاه های حضور و غیاب وجود دارد، از اثر انگشتی، تشخیص چهره، چشمی و لمسی گرفته تا بقیه مدل‌ها. دستگاه حضور و غیاب افق فراویژن جزو بهترین‌های بازار است. حال چه نوع دستگاه حضور و غیاب برای کسب و کار من مناسب است؟”

استفاده از سیستم‌های حضور و غیاب در حال حاضر یکی از راه‌های عالی و مناسب برای مدیریت نیروی کار است. شرکت‌های مختلفی در ایران در حال حاضر اقدام به نصب سیستم حضور و غیاب در مجموعه خود کرده‌اند که از جمله این شرکت‌ها می‌توان به شرکت طراحی بسته بندی این پک اشاره کرد.

سیستم حضور و غیاب ایرانی چیست؟

سیستم‌های حضور و غیاب ایرانی به دسته‌ای از دستگاه‌های ورود و خروج گفته می‌شود که در ایران و در شرکت‌های تولید کننده دستگاه حضور و غیاب ایرانی مانند شرکت افق فراویژن، شرکت آلتون نتورک و شرکت میانپرداز طراحی و تولید می‌شود.

مزیت‌ها و معایب‌‌های گوناگونی برای سیستم‌های حضور و غیاب  ایرانی وجود دارد که لازم است در زمان خرید باید به این موارد واقف باشید.

ارائه نرم افزارهای حضور و غیاب ایرانی مختلف توسط برندهای گوناگون باعث شده است که تفاوت‌های زیادی در بین برندهای گوناگون ارائه دهنده دستگاه حضور و غیاب مانند شرکت افق فراویژن، شرکت زمان پرداز، شرکت التون نتورک و… باشد.

در ادامه قصد داریم در رابطه با محصولات حضور و غیاب شرکت‌های مختلف اطلاعاتی را بیان کنیم، با ما همراه باشید.

مزایا دستگاه حضور و غیاب ایرانی

سیستم‌های حضور و غیاب ایرانی هم مانند دستگاه‌های ورود و خروج خارجی دارای ویژگی‌ها و همچنین کاربردهای متعددی است که هر کدام از این سیستم‌های حضور و غیاب دارای مزیت‌های گوناگونی است، در ادامه این مقاله در رابطه با مزیت‌های سیستم‌های حضور و غیاب ایرانی اطلاعات کاملی بیان خواهیم کرد.

خوشبختانه با توجه به بالا رفتن سطح دانش متخصصان و مهندسان ایرانی، انواع دستگاه حضور و غیاب ایرانی هوشمند نیز توانسته با نمونه‌های خارجی خود نیز رقابت کند، زیرا استفاده از این دستگاه‌ها دارای مزایا زیر هستند.

  1. تمامی مراحل طراحی و ساخت دستگاه‌های ایرانی، داخل کشور انجام می‌شود، در نتیجه برای خرید دستگاه حضور و غیاب ایرانی نیاز به صرف هزینه زیاد نیست.
  2. استفاده از دستگاه‌‌های ایرانی بسیاری ساده بوده و تمام کارکنان با هر سطح دانش یا مهارتی می‌توانند از آن استفاده نمایند.
  3. از آنجایی که دستگاه در داخل ایران تولید و عرضه می‌شود، در صورت خرابی در کمترین زمان ممکن می‌توان آن را تعمیر کرد، زیرا قطعات یدکی آن به آسانی قابل دسترس است.
  4. شرکت‌های سازنده دستگاه حضور و غیاب ایرانی هوشمند، تا چندین سال معمولا محصولات خود را پشتیبانی می‌کنند و به مشتریان خود خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند.

معایب دستگاه حضور و غیاب ایرانی

هر سیستم حضور و غیاب چه ایرانی چه خارجی دارای ویژگی‌ها و معایب متعددی شاید داشته باشد، در این بخش از مقاله مقایسه دستگاه حضور و غیاب ایرانی و خارجی، قصد داریم که به معایب سیستم حضور و غیاب ایرانی بپردازیم تا در زمان خرید بدون هیچگونه مشکلی با معایب این سیستم آشنایی داشته باشید و بهترین سیستم حضور و غیاب را برای مجموعه خود خریداری کنید.

بسیاری از مردم همچنان تصور می‌کنند که دستگاه‌های الکترونیکی ایرانی کیفیت و کارایی دستگاه‌های خارجی را ندارند. بدون هیچ‌گونه اغراق یا بزرگنمایی می‌توان گفت که دستگاه‌های حضور و غیاب ایرانی، از نظر کیفیت، کارایی، نرم‌افزاری و همچنین سخت‌افزاری در رده دستگاه‌های خارجی قرار دارند.

به عنوان مثال شرکت ایرانی افق فراویژن بیش از ۱۵ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون هزاران شرکت بزرگ و کوچک برای خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره افق فراویژن، اقدام کرده‌اند.

دستگاه حضور و غیاب خارجی چیست؟

دستگاه‌ حضور و غیاب خارجی به طیفی از دستگاه‌های ورود و خروج گفته می‌شود که توسط شرکت‌های خارجی طراحی و تولید می‌شوند.

شرکت‌های خارجی متعددی مانند شرکت ویردی، سوپریما و… وجود دارد که کار طراحی و ساخت انواع سیستم‌های ورود و خروج کارمندان را انجام می‌دهند.

اما کدام سیستم حضور و غیاب خارجی مناسب و حرفه‌‌ای است؟ کدام برند تولید کننده دستگاه حضور و غیاب می‌تواند برای یک مجموعه مناسب و حرفه‌ای باشد.

در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در رابطه با انواع دستگاه‌های حضور و غیاب خارجی و همچنین مزیت و معایب این دستگاه‌ها اطلاعاتی را بیان کنیم، با ما همراه باشید.

مزایا دستگاه حضور و غیاب خارجی

دستگاه‌های حضور و غیاب خارجی نیز مانند دستگاه‌های حضور و غیاب ایرانی دارای مزیت‌های متعددی‌اند، توجه به این مزیت‌ها در زمان خرید و همچنین انتخاب باعث خواهد شد که بهترین و عالی‌ترین سیستم ورود و خروج کارمندان را برای شرکت خود خریداری کنید.

از جمله مهم‌ترین مزایایی که دستگاه حضور و غیاب خارجی نسبت به دستگاه‌های ایرانی دارند، این است که تنوع دستگاه‌های خارجی بسیار بیشتر از دستگاه‌های ایرانی بوده و خریداران هنگام خرید تعداد انتخاب بیشتری می‌توانند داشته باشند. با تمام این تفاسیر در حال حاضر با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و تحریم‌های موجود، چنانچه خریداران نگاهی به لیست هزینه دستگاه حضور و غیاب خارجی و نرخ تعمیر و پشتیبانی دستگاه‌ها بیندازند متوجه خواهند شد که خرید آن‌ها اصلا به صرفه نیست. از سوی دیگر محصولات ایرانی مانند دستگاه حضور و غیاب افق فراویژن نیز می‌توانند تمام نیاز یک شرکت برای کنترل تردد پرسنل را تامین نماید.

لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب

معایب دستگاه حضور و غیاب خارجی

سیستم‌های حضور و غیاب خارجی نیز دارای معایبی است، که اصلی‌ترین معایب سیستم حضور و غیاب خارجی می‌توان به عدم وجود گارانتی مناسب در ایران اشاره کرد، این سیستم‌های حضور و غیاب به دلیل آن که توسط برندهای دیگر به صورت کامل و تمام گارانتی نمی‌شوند، عموما خدمات گارانتی مناسب و حرفه‌ای برای این دستگاه‌های حضور و غیاب سراغ نداریم. در ادامه قصد داریم در رابطه با معایب دستگاه حضور و غایب خارجی اطلاعاتی را بیان کنیم.

بسیاری از کارفرمایان تصور دارند که دستگاه حضور و غیاب خارجی استاندارد، کیفیت و کارایی بهتری نسبت به نوع ایرانی آن دارد. به طور قاطع می‌توان گفت که چنین تصوری نیز اشتباه بوده، زیرا دستگاه‌های الکترونیکی خارجی نیز دارای یک‌سری معایب هستند، که در ادامه به چند مورد آن اشاره شده است.

  1. دستگاه‌ حضور و غیاب خارجی به دلیل بالا رفتن قیمت ارز و کم شدن ارزش پول کشور، قیمت‌ بسیار بالایی داشته، در نتیجه تمام کسب و کارها قدرت خرید آن‌ها را ندارد.
  2. کار با دستگاه‌های خارجی معمولا به تخصص و دانش بیشتری نیاز دارد.
  3. برخی از دستگاه‌های خارجی از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند و معمولا زبان اصلی دستگاه با توجه به زبان رسمی کشور سازنده تنظیم شده است. قطعا چنین دستگاهی مناسب سازمان یا شرکت‌های ایرانی نیست، زیرا تمام کارکنان یک شرکت به زبان‌های خارجی مسلط نیستند.
  4. از دیگر معایبی که دستگاه حضور و غیاب خارجی ارزان دارد این است که در صورت خرابی دستگاه، قطعات یدکی آن در کشور وجود نداشته باشد و برای تهیه قطعه باید به خارج از کشور مراجعه کرد.
  5. معمولا بسیاری از دستگاه‌ حضور و غیاب خارجی اثر انگشتی در داخل ایران پشتیبانی نمی‌شوند یا خدمات پس از فروش ندارند.
  6. امکان تقلبی یا همان فیک بودن دستگاه‌های خارجی نیز بسیار زیاد است.
  7. برای راه اندازی دستگاه نمی‌توان از کارشناسان شرکت سازنده کمک گرفت و این مسئله ممکن است سبب کاهش کارایی دستگاه شود.

کدام دستگاه حضور و غیاب گارانتی دارد؟

هر دستگاه حضور و غیاب در حالت کلی دارای گارانتی است، دستگاه‌های حضور و غیاب ایرانی به دلیل آن که در داخل ایران طراحی و تولید می‌شوند، عموما دارای سیستم گارانتی با مدت زمان بیشتری‌اند.

شرکت‌های طراحی دستگاه حضور و غیاب خارجی با این که شاید در دیگر کشورها خدمات گارانتی بیشتر و بالاتری ارائه دهند، اما فراموش نکنید که این شرکت‌ها عموما نمایندگی رسمی در کشور ایران ندارند و عملا گارانتی ارائه شده توسط این شرکت‌ها در ایران کارایی خاصی ندارد.

پس از اگر همچنان تصمیم به خرید دستگاه حضور و غیاب ایرانی یا خارجی را جدی نکرده‌اید، کافی است به نوع گارانتی و خدمات گارانتی ارائه شده توسط شرکت یا برند دستگاه حضور و غیاب توجه کنید.

برای یک شرکت با ظرفیت ۱۰۰ نفر کدام سیستم حضور و غیاب مناسب است؟

فرض کنید که یک شرکت طراحی گرافیک مانند شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک هستید، یا شرکت طراحی لوگو مانند شرکت طراحی لوگو داک هستید، کدام نوع دستگاه برای مجموعه شما مناسب است؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تعداد پرسنل حاضر در شرکت و همچنین نوع کارایی دستگاه حضور و غیاب در انتخاب دستگاه حضور و غیاب ایرانی و خارجی می‌تواند متفاوت عمل کند.

اگر شما هم یک شرکت گرافیکی مانند شرکت سلام گرافیک هستید کافی است با استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب ایرانی افق فراویژن بهترین و عالی‌ترین کیفیت را از دستگاه‌های حضور و غیاب خود انتظار داشته باشید.

شرکت افق فراویژن یکی از بهترین و عالی‌ترین شرکت‌های تولید کننده دستگاه حضور و غیاب است که با استفاده از دانش خارجی و همچنین کسب اطلاعات لازم در رابطه با بیزینس و کارایی شرکت، توانسته است خدمات متعددی به مجموعه‌های گوناگون ارائه دهد.

در ادامه بیشتر در رابطه با انواع دستگاه حضور و غیاب، به ویژه دستگاه‌های حضور و غیاب شرکت افق فراویژن اطلاعاتی را بیان خواهیم کرد.

خرید دستگاه حضور و غیاب افق فراویژن

شرکت افق فراویژن یکی از شرکت‌های ایرانی بوده که انواع دستگاه حضور و غیاب انگشتی، کارتی، کدی، چشمی، تشخیص چهره را تولید می‌نماید. خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره افق فراویژن، معمولا از سه راه امکان‌پذیر است:

  1. مراجعه به نمایندگی‌های مجاز فروش این شرکت
  2. مراجعه به سایت رسمی شرکت
  3. تماس با شرکت

انتخاب روش خرید کاملا سلیقه‌ای بوده و کاملا به انتخاب مشتریان است. کارشناسان فروش شرکت افق فراویژن، به خریداران محترم پیش از خرید مشاوره کامل می‌دهند و سعی می‌کنند تا انواع دستگاه‌ها را به طور کامل به مشتریان عزیز معرفی نمایند. سپس لیست هزینه دستگاه حضور و غیاب را در اختیار مشتری قرار می‌دهند تا با توجه به بودجه‌ای که دارند بتوانند دستگاه مورد نظر خود را خریداری نمایند.

منبع: شرکت طراحی و تولید دستگاه حضور و غیاب افق فراویژن ofv-co.com

برچسب ها :
دستگاه حضور و غیاب,شرکت افق فراویژن,حضور و غیاب

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....