تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 23:01
کد خبر : 16669

معاملات مشکوک در بورس امروز!

معاملات مشکوک در بورس امروز!

در روز رشد ۴۱ هزار و ۶۵۹ واحدی شاخص، دو بانک، سه مهمان تازه وارد به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند. به گزارش اقتصاددان :در جریان معاملات چهارمین روز کاری هفته، بازار سهام با رشد قیمت در بیشتر گروه‌ها آغاز به کار کرد به طوری که با حمایت روز گذشته و انتشار

در روز رشد ۴۱ هزار و ۶۵۹ واحدی شاخص، دو بانک، سه مهمان تازه وارد به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش اقتصاددان :در جریان معاملات چهارمین روز کاری هفته، بازار سهام با رشد قیمت در بیشتر گروه‌ها آغاز به کار کرد به طوری که با حمایت روز گذشته و انتشار گزارش‌های عملکردی مناسب همراه شد و در نهایت نماگر بازار با رشد ۴۱ هزار و ۶۵۹ واحدی روبه‌رو و با ورود به کانال یک میلیون و ۶۵۰ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از ۱۵.۸ هزار میلیارد تومان در بورس و ۸.۸ هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به‌دست شد و بیشترین حجم معاملات به ایران خودرو و سایپا با داد و ستد بیش از ۱.۷ و ۱ میلیارد سهم و گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، سرمایه‌گذاری سیمان تامین به همراه شستا با تقاضای ۸۶۷، ۳۷۹ و ۲۱۳ میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۲ تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته‌اند.

در صدر این فهرست، شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین حاضر در بازار دوم بورس با افت اندک قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۳۷۹.۱ میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت‌های پلیمر آریاساسول، لاستیک یزد، بانک آینده، سرمایه‌گذاری پویا، فولاد خراسان، شرکت ورشکسته گازلوله، کشتیرانی آریا، مرآت پولاد، بانک ایران زمین، بیمه تجارت نو، ماداکتیو استیل کرد، سرمایه‌گذاری توس گستر، فولاد آلیاژی یزد و دشت مرغاب مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو بانک، سه سهم تازه وارد به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

ع
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....