تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 10:14
کد خبر : 129394

مشکلات زیست محیطی یکی از مسائل کلان شهرها است

مشکلات زیست محیطی یکی از مسائل کلان شهرها است

شهردار تهران گفت: مشکلات زیست محیطی یکی از مسائل کلان شهرها است و افزایش سرانه فضای سبز می‌تواند بسیاری از چالش‌های زیست محیطی کلان شهرها را برطرف کند. اقتصاددان: علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست جهانی متروپلیس و اجلاس شهرهای اروپایی در بروکسل بر مشارکت بیشتر مردم در مدیریت شهری تاکید کرد. وی در سخنرانی

شهردار تهران گفت: مشکلات زیست محیطی یکی از مسائل کلان شهرها است و افزایش سرانه فضای سبز می‌تواند بسیاری از چالش‌های زیست محیطی کلان شهرها را برطرف کند.

اقتصاددان: علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست جهانی متروپلیس و اجلاس شهرهای اروپایی در بروکسل بر مشارکت بیشتر مردم در مدیریت شهری تاکید کرد.

وی در سخنرانی خود در این نشست با بیان اینکه مشارکت مردم در اداره شهرها موجب اداره بهتر شهر می‌شود، افزود: وقتی مردم در شهر احساس مسئولیت کنند در حفظ آن بیشتر مشارکت می‌کنند.

شهردار تهران مشکلات زیست محیطی را یکی از مسائل کلان شهرها دانست و گفت: افزایش سرانه فضای سبز می‌تواند بسیاری از چالش‌های زیست محیطی کلان شهرها را برطرف کند.

وی همچنین در حاشیه نشست جهانی مترو پلیس با امیلیا ساینز دبیر کل سازمان دولت‌های محلی و شهرهای متحد (UCLG)، دبیر کل سازمان مترو پلیس، شهردار قونیه و شهردارانی از شهرهای کنگو و کامرون دیدار و گفتگو کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....