تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1402 - 19:48
کد خبر : 156164

مردم عزیز و شریف لرستان لطفا توجه نمایید؟!؟

مردم عزیز و شریف لرستان لطفا توجه نمایید؟!؟

دکتر حسن خسروی. مدرس دانشگاه و متخصص امور برنامه و بودجه کشور و  عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت :  ماده ۳۶ قانون آیین نامه داخلی مجلس چیست؟ به چه کسی رأی دهیم؟!؟ با کمال تاسف و تأثر فراوان برخی از ما مردم برای انتخابات نظیر شورای شهر یا مجلس شورای اسلامی

دکتر حسن خسروی. مدرس دانشگاه و متخصص امور برنامه و بودجه کشور و  عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت :  ماده ۳۶ قانون آیین نامه داخلی مجلس چیست؟ به چه کسی رأی دهیم؟!؟ با کمال تاسف و تأثر فراوان برخی از ما مردم برای انتخابات نظیر شورای شهر یا مجلس شورای اسلامی بدون مطالعه و شناخت و بدون بررسی همه جانبه موضوع و بعضا فقط بر اساس تعصب و هیجان کاذب و قوم و طایفه بازی به افراد غیر متخصص و ناکارآمد رأی میدهیم که نتیجه آن همین اوضاع و احوال اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی است.

خواهش من برای انتخابات مجلس ۱۴۰۲ از مردم این است که حتما بررسی کنند کاندیداها به تناسب مدرک و رشته تحصیلی و سوابق کاری و مدیریتی خود واقعا بدرد کدام کمیسیون مجلس می‌خورند که می‌توانند برای مشکلات کشور راهگشا باشند.؟
ماده ۳۶ قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی بیان می‌دارد که :
هر یک از نمایندگان برای تعیین کمیسیون تخصصی خود فرم‌های امتیازبندی را از شعبه مربوط دریافت می‌کند و…
تبصره ۱ :
فرم امتیاز بندی و دستورالعمل اجرایی این ماده بر اساس شاخصهای : تحصیلات؛ سوابق اجرایی مرتبط و… تهیه می‌شود و….
ملاحظه می‌شود که اگر مردم به کسی رأی دهند که تحصیلات و رشته و سوابق او مطابق با شاخصها و امتیازبندی های طبق فرم‌ها نباشد؛ نتیجتا آن فرد نمی‌تواند در کمیسیون‌های مهم و تاثیر گذار مجلس مثل کمیسیون برنامه؛ بودجه و محاسبات ورود کند و اینجاست که شام و ناهاری که آن فرد کاندیدا به شما داده تا به او رای دهید؛ یا تعداد افراد فامیل و طایفه اش در اینجا هیچ بکار نمی‌آید و فقط افسوس و پشیمانی شما مردم می‌ماند و عقب ماندگی بیشتر شهرتان؟!؟ هدف ما صرفا آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی است. پس واقعا ببینید هر کاندیدا بر اساس مدرک تحصیلی و رشته تحصیلی و تجربه و سابقه کاری مفید و مرتبط بدرد کدام کمیسیون تخصصی مجلس می‌خورد.؟

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....