تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1402 - 19:58
کد خبر : 123122

متوسط پرشدگی سدهای کشور ۶۴ درصد است

متوسط پرشدگی سدهای کشور ۶۴ درصد است

وزیر نیرو گفت: در مازندران، گلستان، خراسان رضوی، لرستان و سیستان و بلوچستان و برخی دیگر استان‌ها شرایط خشکسالی داریم اما امیدواریم طی ماه‌های آینده شاهد بارش‌هایی باشیم که این کمبودها را جبران کند. اقتصاددان :  علی‌اکبر محرابیان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت تکمیل ظرفیت

وزیر نیرو گفت: در مازندران، گلستان، خراسان رضوی، لرستان و سیستان و بلوچستان و برخی دیگر استان‌ها شرایط خشکسالی داریم اما امیدواریم طی ماه‌های آینده شاهد بارش‌هایی باشیم که این کمبودها را جبران کند.

اقتصاددان :  علی‌اکبر محرابیان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت تکمیل ظرفیت سدهای کشور، اظهار کرد: میزان پرشدگی سدها حدوداً ۶۳ تا ۶۴ درصد است. در برخی مناطق کشور، سدها در مرحه سرریز هستند و وضعیت خوبی دارند و در برخی مناطق کشور نیز متاسفانه وضعیت سدها متفاوت است.

وی در رابطه با میزان آب سدهای کشور، اظهار کرد: ۱۲ درصد با شرایط طبیعی فاصله داریم اما نسبت به سال گذشته به همین میزان رشد داریم. یعنی وضعیت متوسط کشور از سال گذشته بهتر است‌.

وزیر نیرو یادآور شد: در مازندران، گلستان، خراسان رضوی، لرستان و سیستان و بلوچستان و برخی دیگر از استان‌ها شرایط خشکسالی داریم و امیدواریم که طی ماه‌های آینده شاهد بارش‌هایی باشیم که این کمبودها را جبران کند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....