تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 14:37
کد خبر : 137680

قیمت دلار بالا رفت

قیمت دلار بالا رفت

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا پس از ۲۰ روز روند نزولی متوالی امروز تغییر روند داده و با افزایش قیمت همراه شده است. اقتصاددان: قیمت دلار امروز، چهار‌شنبه هشتم شهریور ۱۴۰۲، در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش جزیی دو تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا پس از ۲۰ روز روند نزولی متوالی امروز تغییر روند داده و با افزایش قیمت همراه شده است.

اقتصاددان: قیمت دلار امروز، چهار‌شنبه هشتم شهریور ۱۴۰۲، در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش جزیی دو تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۹۰ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز با افزایش قابل توجه ۱۷۱ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۴ هزار و ۷۹۹ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۳ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر جزیی داشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۳۷ تومان، ۴۰ هزار و ۷۲۶ تومان، و ۱۰ هزار و ۲۲۱ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز با کاهش درهم و افزایش دلار و یورو همراه شده است.

قیمت دلار امروز ‌چهارشنبه هشتم شهریور ۱۴۰۲، به‌صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) پس از طی یک مسیر نزولی مستمر تغییر روند داده و با افزایش دو تومانی نسبت به روز گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۲۸۹ تومان اعلام شده است.

در همین سایت، قیمت یورو توافقی نیز همانند مرکز مبادله، با افزایش ۱۷۱ تومانی نسبت به روز گذشته، میانگین ۴۴ هزار و ۷۹۸ تومان درج شده است.

قیمت درهم امارات به‌صورت توافقی حوالی ۱۲ هزار و ۸۱۹ تومان اعلام شده که نشان از کاهش ۸۳ تومانی داشت.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد تقریبا با ۸ هزار تومان اختلاف در کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز به یک کانال بالاتر رفته و در مجموعه افزایشی بوده است.

قیمت سکه امامی امروز با افزایش ۱۹۰ هزار تومانی وارد کانال ۲۸ میلیون تومانی شده و به طور میانگین رقم ۲۸ میلیون و ۵۵ هزار تومان برای آن درج شده است.

همچنین در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی نیز وارد کانال ۲۸ میلیون تومانی شده و رقم ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز کانال عوض کرده و رقم میانگین ۱۵ میلیون تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته حدود ۱۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

تا حوالی ظهر امروز ‌‌چهار‌شنبه هشتم شهریور ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان نیز به کانال بالاتر رفته و رقم میانگین ۱۰ میلیون تومان برای آن اعلام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....