تاریخ انتشار : یکشنبه 15 خرداد 1401 - 20:17
کد خبر : 89989

قیمت بیت کوین تابعی از فدرال رزو است

قیمت بیت کوین تابعی از فدرال رزو است

پیش‌بینی‌ها از بازار رمزارزها زیاد است اما احتمالا بیت‌کوین اول تا محدوده ۲۳ هزار دلار ریزش کند و بعد روند صعودی شروع می‌شود. لین آلدن، تحلیلگر اقتصاد کلان در مصاحبه اخیر خود با coin Stories در پاسخ به این سوال که آیا بیت‌کوین امسال می‌تواند به سقف قیمتی خود برسد گفت: همه چیز به فدرال

پیش‌بینی‌ها از بازار رمزارزها زیاد است اما احتمالا بیت‌کوین اول تا محدوده ۲۳ هزار دلار ریزش کند و بعد روند صعودی شروع می‌شود. لین آلدن، تحلیلگر اقتصاد کلان در مصاحبه اخیر خود با coin Stories در پاسخ به این سوال که آیا بیت‌کوین امسال می‌تواند به سقف قیمتی خود برسد گفت: همه چیز به فدرال رزرو بستگی دارد.

اقتصاددان: اگر فدرال رزرو سیاستهای جنگ طلبانه خود مانند افزایش نرخ بهره را کنار بگذارد رشد شروع می‌شود.«اگر سیاست‌های فدرال رزرو چرخش کند بازارها دوباره می‌توانند نوسان کنند. بنابراین فعلا همه چیز به فدرال رزرو بستگی دارد.»

البته بد نیست که بدانید این تحلیلگر هم ریزش بیشتر بیت‌کوین این محدوده فعلی را محتمل می‌داند. اما به نظر او رمزارزها در قیمت‌های فعلی برای سرمایه‌گذاری بلندمدت بسیار جذاب هستند.بیت‌کوین از لحاظ تاریخی همیشه ثابت کرده که زمانی که اقتصاد ضعیف می‌شود عملکرد خوبی ندارد پس این ریزش‌های اخیر چندان غیرمنطقی نیست.

پیش‌بینی صعود بیت‌کوین

مایکل ون‌دوپوپ، تحلیلگر بازار رمزارزها عقیده دارد که ممکن است بازار رمزارزها به زودی صعود کند. البته این صعود آنقدری که شما انتظار دارید نیست. این کارشناس عقیده دارد که اگر بیت‌کوین بتواند بالای ۳۲ هزار دلار تثبیت شود احتمالا تا ۳۷ هزار دلار رشد می‌کنیم. از بعدش کسی خبر ندارد.این تحلیلگر براساس داده‌های زنجیره‌ای عقیده دارد که بیت‌کوین رشد می‌کند. داده‌ها نشان می‌دهند که درصد کمی از بیت‌کوین‌داران روی قیمت ۳۰ هزار دلار سود کردند. وقتی معامله‌گران سود معقولی از دارایی خود نکردند طبیعتا میل به فروش هم کاهش پیدا می‌کند. شما بگویید اگر سرمایه‌گذاری شما سودی که انتظار داشتید را محقق نکند دارایی خود را می‌فروشید؟

یک پیش‌بینی دیگر

یک معامله‌گر ارزهای دیجیتال با نام مستعار Rekt Capital عقیده دارد که بیت‌کوین به زودی رشد می‌کند چون شاخص مقاومت نسبی در منطقه حساسی قرار دارد. این تحلیلگر با توجه به شرایط تاریخی رشد را پیش‌بینی می‌کند. براساس شرایط تاریخی در سال ۲۰۱۵، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ شاخص مقاومت نسبی در همین سطح قرار داشت و بعدش بیت‌کوین صعودی شد.البته براساس شرایط تاریخی مدت زیادی طول کشید تا بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار دوباره صعودی شود و این کارشناس پیش‌بینی می‌کند که احتمالا ماه ژانویه ۲۰۲۳ بیت‌کوین می‌تواند چره نزولی خود را تمام کند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....