تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 20:26
کد خبر : 160711

رهبرمعظم انقلاب :

قرآن توانسته قله را در غزه به دنیا نشان دهد

قرآن توانسته قله را در غزه به دنیا نشان دهد

اقتصاددان : حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: در دنیای اسلام هیچ‌کس نباید پیدا شود که یک روز بر او بگذرد و آیات قرآن را تلاوت نکند. محفل انس با قرآن کریم در حضور رهبر انقلاب در اولین روز از ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵ برگزار و این محفل به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف

اقتصاددان : حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: در دنیای اسلام هیچ‌کس نباید پیدا شود که یک روز بر او بگذرد و آیات قرآن را تلاوت نکند. محفل انس با قرآن کریم در حضور رهبر انقلاب در اولین روز از ماه مبارک رمضان ۱۴۴۵ برگزار و این محفل به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

این محفل نورانی با حضور شماری از قاریان و استادان ممتاز و فعالان قرآنی، امروز – ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ – مصادف با اولین روز ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۴:۳۰ پخش شده است.

مطابق رسم هر ساله حسینیه امام خمینی (ره) در نخستین روز از ماه رمضان، میزبان محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب اسلامی بود.

رهبر انقلاب: ای کاش هر مسجدی یک محفل قرائت قرآن داشت

رهبر انقلاب با بیان اینکه قاری‌ها از ادا‌های برخی قاری‌های خارجی تقلید نکنند، افزودند: گاهی قاری‌های ما لباس‌های‌شان هم شبیه لباس‌های آن‌ها می‌شود. شما لباس ایرانی بپوشید و از آن‌ها بهتر تلاوت کنید.

ایشان با اشاره به اینکه تلاوت قرآن به سمت ترجمه و تفسیر قرآن پیش برود، اضافه کردند: تفسیر به صورت جذاب برای مستمعین ارائه شود. قرآن است که توانسته قله استقامت را در غزه به دنیا نشان دهد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: باید از غنای حرام پرهیز شود، من گاهی اوقات گاهی برخی تلاوت قاری‌های مصری را می‌شنوم، شبهه می‌کنم و رادیو را خاموش می‌کنم. این‌ها خوش‌خوان هستند و صدای خوبی دارند، اما گاهی اوقات چیزی که قاری می‌خواند سبک خواندن غنای عربی است و تلاوت قرآن نیست.

رهبر انقلاب: مقاومت همچنان قدرتمند ایستاده است؛ مقاومت بینی صهیونیست‌ها را به خاک خواهد مالید

رهبر انقلاب فرمودند: دنیای اسلام مکلف است به فلسطین کمک کند و کمک به دشمن فلسطینی‌ها حرام قطعی و جنایت واقعی است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: در دنیای اسلام هستند کشور‌هایی که به دشمنان این مردم مظلوم کمک می‌کنند. این‌ها روزی، هم خودشان پشیمان می‌شوند و هم سزای این خیانت را خواهند دید.

رهبر انقلاب اضافه کردند: امروز کاری که در غزه انجام می‌گیرد از جهت جنایت، خباثت و وحشی‌گری در اوج است.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....