تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آبان 1401 - 15:42
کد خبر : 105939

فشار به مجلس درباره استیضاح فاطمی امین

فشار به مجلس درباره استیضاح فاطمی امین

سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: فشارها و جدل های زیادی درباره استیضاح وزیر صمت در مجلس وجود داشته و باید گفت پشت این استیضاح داستانی به اصطلاح هفتاد من وجود دارد. لطف الله سیاهکلی  با اشاره به فضای مجلس شورای اسلامی در زمینه استیضاح وزیر صمت بیان کرد: استیضاح محکمه نیست؛ استیضاح

سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: فشارها و جدل های زیادی درباره استیضاح وزیر صمت در مجلس وجود داشته و باید گفت پشت این استیضاح داستانی به اصطلاح هفتاد من وجود دارد.

لطف الله سیاهکلی  با اشاره به فضای مجلس شورای اسلامی در زمینه استیضاح وزیر صمت بیان کرد: استیضاح محکمه نیست؛ استیضاح فرایندی است که وزیر صمت باید به مجلس بیاید و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: فرآیند استیضاح بهترین فرصت است برای وزیر صمت که بیاید و درباره اقدامات و فعالیت هایش توضیح دهد.

این نماینده مجلس بیان کرد: اگر وزیر صمت در مدت فعالیتش کاری نکرده باشد نهایتا مجلس برکنارش می کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: بنابراین نباید استیضاح وزیر را آنچنان پیچیده کنیم که گویی اتفاقی رخ داده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،   سیاهکلی بیان کرد: با این حال باید گفت که مجلس در موضع خود درباره استیضاح وزیر صمت جدی است و اعتقاد دارد که وزیر صمت فعالیت ضعیفی از خود بر جای گذاشته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای فاطمی امین در تاریخ جمهوری اسلامی جز استثنا وزرایی است که استیضاحش دوبار در کمیسیون صنایع مطرح شده و هر دوبار هم رای آورده و نتوانسته نظر یک نفر را هم تغییر دهد. حالا اینکه گفته می شود می تواند در مجلس رای نمایندگان را عوض کند، امر دیگری است.

وی تاکید کرد: بنابراین فاطمی امین تنها وزیری است که موضوع استیضاحش دوبار در کمیسیون مطرح شده و هر دوبار هم نتوانست نمایندگان را قانع کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به نظر بنده فاطمی امین فردا حرفی برای گفتن نخواهد داشت البته امیدواریم داشته باشد.

وی تاکید کرد: به واقع روز سه شنبه روز بسیار مهمی برای مجلس و دولت و مردم خواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکثریت نمایندگان مجلس با استیضاح وزیر صمت موافق هستند. فشارها و جدل هایی زیادی درباره استیضاح وزیر صمت در مجلس وجود داشته و باید گفت پشت این استیضاح داستانی به اصطلاح هفتاد من وجود دارد که خودش یک کتاب است.

وی تاکید کرد: استیضاح فاطمی امین سیاسی نیست و ما هم خط دولت هستیم. ما اعتقاد داریم وزارت صمت که حدود ۲۵ درصد اقتصاد کشور را در اختیار دارد نتوانسته در این بخش موفق باشد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....