تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 16:02
کد خبر : 149073

کرمان موتور برگزار می کند؛

فروش قسطی خودرو با قیمت ویژه

فروش قسطی خودرو با قیمت ویژه

کرمان موتور جک S3 خود را به صورت نقد واقساط در دسترس متقاضیان قرار می دهد. این طرح فروش قسطی از مسیر سامانه یکپارچه فروش در دسترس متقاضیان قرار می گیرد. اقتصاددان: فروش قسطی خودرو با توجه به شرایط بازار در دستورکار شرکت های خودروساز قرار گرفته است. کرمان موتور برخی از محصولات خود را

کرمان موتور جک S3 خود را به صورت نقد واقساط در دسترس متقاضیان قرار می دهد. این طرح فروش قسطی از مسیر سامانه یکپارچه فروش در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

اقتصاددان: فروش قسطی خودرو با توجه به شرایط بازار در دستورکار شرکت های خودروساز قرار گرفته است. کرمان موتور برخی از محصولات خود را با موعد تحویل ۹۰ روزه به صورت نقد و اقساط به متقاضیان واگذار می کند..

این طرح فروش قسطی از مسیر سامانه یکپارچه فروش در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

کرمان موتوری ها این محصول کراس اوور خود را به صورت منعطف و با دو پیش پرداخت با توجه به شرایط مالی خودروسازان، عرضه می کنند. البته اگر متقاضیان بخواهند می توانند با پرداخت حدود ۹۱۰ میلیون تومان این خودروی مونتاژی به صورت نقدی خرید کنند.

مشتریان می توانند جک S3 را با پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومانی و همچین ۶۵۰ میلیون تومانی خریداری کنند. اگر متقاضیان پیش پرداخت ۶۵۰ میلیون تومانی را واریز کنند می توانند الباقی قیمت خودرو را در اقساط ۱۸ ماهه، ۲۴ ماهه یا ۳۰ ماهه به واحد فروش کرمان موتور پرداخت کنند. اگر پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومانی را انتخاب کنند. تنها می توانند الباقی قیمت خودرو را در بازه ۱۸ ماهه یا ۲۴ ماهه به حساب اعلامی از سوی کرمان موتور واریز کنند. بازه پرداخت اقساط بوسیله چک و هر سه ماه یکبار است. اقساط پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومانی در بازه ۲۴ ماهه حدود ۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. اما در بازه ۱۸ ماهه متقاضیان باید اقساط حول و حوش ۱۰۵ میلیون تومانی را پرداخت کنند. اولین چک نیز باید در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ پاس شود. خودروها در اسفند ۱۴۰۲ تحویل مشتریان می شود. کرمان موتوری ها جریمه دیرکرد سه درصد به صورت ماهانه نیز برای خود در نظر گرفته اند.

جک S3 با دو رنگ سفید و مشکلی در این طرح فروش حاضر است.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....