تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 21:16
کد خبر : 56815

عرضه اولیه جدید شستا تا ۱۲ شهریور

عرضه اولیه جدید شستا تا ۱۲ شهریور

مدیرعامل شستا خبر داده کارهای سابیک انجام شده و تا ۱۲ شهریور ماه امسال عرضه می‌شود و دو شرکت دیگر هم مراحل اصلی را طی کرده است. در حالی که شاخص بورس در دو ماه اخیر روند صعودی به خود گرفته هر هفته عرضه اولیه جدیدی اعلام می‌شود. در همین حال برای دوره تا ۱۲

مدیرعامل شستا خبر داده کارهای سابیک انجام شده و تا ۱۲ شهریور ماه امسال عرضه می‌شود و دو شرکت دیگر هم مراحل اصلی را طی کرده است.

در حالی که شاخص بورس در دو ماه اخیر روند صعودی به خود گرفته هر هفته عرضه اولیه جدیدی اعلام می‌شود. در همین حال برای دوره تا ۱۲ شهریور ماه امسال نیز عرضه اولیه سابیک وعده داده شده است.

مدیرعامل شستا خبر داده کارهای سابیک انجام شده و تا ۱۲ شهریور ماه امسال عرضه می‌شود و دو شرکت دیگر هم مراحل اصلی را طی کرده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین،  رضوانی‌فر  گفت: کارهای سابیک انجام شده و تا ۱۲ شهریور ماه عرضه می‌شود و دو شرکت دیگر هم مراحل اصلی را طی کرده است. سیمان آبیک، انتی بیوتیک ساری و افق نیروگاه توس شرکت‌های آماده برای عرضه اولیه است.

وی همچنین توضیح داده است: آمادگی داریم تا هشت شرکت را در سال ۱۴۰۰ عرضه اولیه کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش داریم رایتل را در سال ۱۴۰۰ عرضه اولیه کنیم و برای رایتل منتظر برگزاری مجمع هستیم و امیدنامه آن در حال به روز رسانی است. فکر می‌کنم رایتل در ۱۴۰۰ عرضه اولیه شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....