تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 23:04
کد خبر : 132113

طلا به روزهای خوش بازگشت؟

طلا به روزهای خوش بازگشت؟

فلز زرد بهترین رشد روزانه خود در بیش از دو ماه گذشته را در روز چهارشنبه ثبت کرد. اقتصاددان: قیمت طلا در روز پنج‌شنبه نزدیک به بالاترین حد یک ماهه ثابت ماند. داده‌های تورم ضعیف‌تر از حد انتظار آمریکا باعث شد که فدرال رزرو کمتر تهاجمی‌ حرکت کند. پس از اینکه داده ها نشان داد

فلز زرد بهترین رشد روزانه خود در بیش از دو ماه گذشته را در روز چهارشنبه ثبت کرد.

اقتصاددان: قیمت طلا در روز پنج‌شنبه نزدیک به بالاترین حد یک ماهه ثابت ماند. داده‌های تورم ضعیف‌تر از حد انتظار آمریکا باعث شد که فدرال رزرو کمتر تهاجمی‌ حرکت کند.

پس از اینکه داده ها نشان داد تورم شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) آمریکا در ماه ژوئن کمتر از حد انتظار رشد کرده است، فلز زرد بهترین رشد روزانه خود در بیش از دو ماه گذشته را در روز چهارشنبه ثبت کرد.

هر اونس طلا روی ۱۹۵۷٫۰۷ دلار ایستاد، در حالی که قیمت معاملات آتی طلا در ۱۹۶۱٫۴۵ دلار در هر اونس قرار گرفت. هر دو ابزار در روز چهارشنبه هر کدام حدود ۱٫۳ درصد افزایش یافتند که بهترین رشد روزانه آنها از اوایل ماه مه بود.

طلا به روزهای خوش بازگشت؟

سطح مقاومتی بیت کوین

قیمت بیت کوین تلاش کرد تا بالای منطقه مقاومت ۳۰هزار و ۵۰۰ دلاری صعود کند. بیت کوین به بالای سطح ۳۰هزار و ۷۵۰ دلار رسید اما خرس‌ها در نزدیکی منطقه مقاومت ۳۰هزار و ۸۵۰ دلار فعال شدند.

قیمت بیت کوین پس از انتشار CPI آمریکا نتوانست شتاب صعودی به دست آورد و زیر ۳۰هزار و ۵۰۰ دلار معامله می‌شود و خطر افت تا ۲۹هزار و ۸۵۰ دلار وجود دارد.

طلا به روزهای خوش بازگشت؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....