تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 22:05
کد خبر : 155580

طرح تشویقی پرداخت الکترونیک برای تاکسیرانان تهرانی

طرح تشویقی پرداخت الکترونیک برای تاکسیرانان تهرانی

 اقتصاددان :   سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: این سازمان برای نخستین‌بار طرح تشویقی ویژه تاکسیرانان را برای پرداخت‌های الکترونیکی کرایه اجرا می‌کند. شادی مالکی عصر شنبه در خصوص طرح تشویقی پرداخت الکترونیک افزود: طرح مذکور که با هدف ترویج فرهنگ پرداخت الکترونیکی و تشویق شهروندان به استفاده از این روش، به مرحله اجرا

 اقتصاددان :   سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: این سازمان برای نخستین‌بار طرح تشویقی ویژه تاکسیرانان را برای پرداخت‌های الکترونیکی کرایه اجرا می‌کند. شادی مالکی عصر شنبه در خصوص طرح تشویقی پرداخت الکترونیک افزود: طرح مذکور که با هدف ترویج فرهنگ پرداخت الکترونیکی و تشویق شهروندان به استفاده از این روش، به مرحله اجرا درآمده تاکسیرانانی که بیشترین تراکنش پرداخت در قالب «لاگ هوشمند» را ثبت کنند، شناسایی و به نفرات برتر لاستیک هدیه می شود.

وی اظهار کرد: به ۴۰۰ تاکسیران که مسافرانشان بیشترین پرداخت الکترونیکی هوشمند کرایه (QR کد) با اپلیکیشن شهرزاد را در پایان هر ماه ثبت کرده باشند، بسته تشویقی اهدای لاستیک خودرو تعلق می گیرد که این حمایت‌ها در سال آینده به صورت فصلی انجام خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در ادامه گفت: پس از پایان هر دوره لیست برندگان در کمیته فنی مشخص و اسامی اعلام خواهد شد.

مالکی اضافه کرد: هوشمندسازی و برنامه‌ریزی هدفمند شبکه تاکسیرانی از جمله مهم‌ترین رویکردهای سازمان در دوره جدید مدیریت شهری است و بر این اساس طرحی با نام لاگ هوشمند ویژه شناسایی ناوگان فعال به منظور افزایش سطح خدمات مناسب به شهروندان پایتخت آغاز شده است.

میدان صنعت، تخریب نمی‌شود

شهردار منطقه ۲ ضمن تکذیب خبر منتشر شده در خصوص تخریب میدان صنعت گفت: عملیات اجرایی در این میدان برای کوچک سازی جزیره میدان با هدف تسهیل در تخلیه بار ترافیکی است و این طرح پس از انجام طرح‌های مطالعاتی متعدد با تایید مشاوران ترافیکی اجرا می‌شود.

مهدی صالحی افزود: میدان صنعت به عنوان یکی از میدان های اصلی غرب پایتخت به لحاظ وجود مراکز تجاری، اداری، درمانی و آموزشی در سال‌های گذشته با حجم تردد خودروهای شخصی مواجه شده و همین مساله بار ترافیکی را بر معابر منتهی به این میدان تحمیل کرده است.

وی اظهار کرد: از این رو در پنج سال گذشته طرح های مطالعاتی ترافیکی این میدان انجام و ۱۱ سناریو جهت ساماندهی ترافیک عبوری مورد بررسی قرار گرفت که با استفاده از مدل سازی ترافیکی بوسیله نرم‌افزارهای تخصصی، طرح برتر انتخاب شد.

صالحی ادامه داد: براساس مطالعات کارشناسی مشخص شد حجم تخلیه خودرو در معابر منتهی به میدان به خصوص در بلوار خوردین و بزرگراه شیخ فضل اله بیشتر از حجم ورودی است و پنج خط نهایتا به ۲ یا یک خط در میدان می‌رسد.

وی تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی زمان بندی چراغ راهنمایی و رانندگی، این معضل مرتفع نشد و سرعت خودروهایی که از بلوار خوردین به سمت بزرگراه شیخ فضل الله نوری جنوب خارج می شود و خودروهایی که از بزرگراه شیخ فضل الله نوری به سمت شمال بلوار پاک نژاد و همچنین بلوار شهید فرحزادی می روند، کُند است.

شهردار منطقه ۲ با تاکید براینکه میدان جمع آوری نمی‌شود و فقط کوچک سازی جزیره میدان همزمان با اصلاحاتی که در بازوهای آن با تایید مشاوران در دستور کار است، گفت: براساس برنامه پیش بینی شده توسط مشاور، با اجرای این طرح حداقل ۲۵ و حداکثر ۴۵ درصد سرعت تخلیه در میدان صنعت بالا می‌رود.

وی در اشاره به اقدامات اجرایی در بازوهای میدان یادآور شد: تعریض ورودی خیابان خوردین و احداث دوربرگردان مناسب و استاندارد در این مسیر، حذف دور برگردان نا ایمن بلوار فرحزادی و احداث دور برگردان استاندارد در انتهای خیابان فرحزادی، اجرای عملیات اصلاح هندسی در خیابان‌های سیمای ایران، ایوانک، هرمزان، ایران زمین و خیابان پاک نژاد از دیگر اقدامات پیش بینی شده برای تسهیل و روان سازی تردد در این میدان است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....