تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1402 - 14:47
کد خبر : 123077

شوک ناگهانی به خریداران ایران خودرو

شوک ناگهانی به خریداران ایران خودرو

شرکت ایران خودرو با انتشار موعد تحویل محصولات خود باعث شوکه شدن بسیاری از مخاطبان شده است. اقتصاددان: درحالی که وزارت صمت تاکید دارد مردم بجای خرید خودرو از بازار در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و از این طریق خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایند، شرکت ایران خودرو با انتشار موعد تحویل محصولات

شرکت ایران خودرو با انتشار موعد تحویل محصولات خود باعث شوکه شدن بسیاری از مخاطبان شده است.

اقتصاددان: درحالی که وزارت صمت تاکید دارد مردم بجای خرید خودرو از بازار در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و از این طریق خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایند، شرکت ایران خودرو با انتشار موعد تحویل محصولات خود باعث شوکه شدن بسیاری از مخاطبان شده است.

شوک ناگهانی به خریداران ایران خودرو

درحالی که وزارت صمت تاکید دارد مردم بجای خرید خودرو از بازار در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و از این طریق خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایند، شرکت ایران خودرو با انتشار موعد تحویل محصولات خود باعث شوکه شدن بسیاری از مخاطبان شده است.

نظر سخنگوی وزارت صمت درباره خرید از سامانه یکپارچه:

شوک ناگهانی به خریداران ایران خودرو

تعداد بسیار زیادی از مخاطبان در تماس با ما اعلام کرده اند که در طرح فروش یکپارچه محصولات ایران خودرو شرکت کرده اند و موعد تحویل محصول مورد نظر آنها تقریبا ۲ سال دیگر است.

خودرو با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۳ آن هم با قیمت نامشخص، بیشتر مشتریان را سرخورده کرده و باعث ورود مجدد آنها به بازار خواهد شد.

یا شرکت ایران خودرو در موعد تحویل محصولاتش اشتباه کرده، که باید این داستان اصلاح شود که در غیراینصورت توهین بزرگی به مشتریان شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....