تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1402 - 22:25
کد خبر : 151651

خبر از شما پیگیری از ما

شهردار پرحاشیهٔ لنده به جای پاسخگویی، توهین میکند.

شهردار پرحاشیهٔ لنده به جای پاسخگویی، توهین میکند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد دان از لنده طی تماسی که مردم کوچه گلستان ۳ شهرستان لنده داشتند، از ما خواستند که مشکل نبود یک پل در ورودی این کوچه خبری تهیه کنند تا شهرداری شهرستان لنده به این موضوع رسیدگی کند. بر حسب وظیفه خبرنگاری، در تاریخ ۴ دی ماه ۱۴۰۲ به کوچه گلستان ۳

به گزارش خبرنگار اقتصاد دان از لنده طی تماسی که مردم کوچه گلستان ۳ شهرستان لنده داشتند، از ما خواستند که مشکل نبود یک پل در ورودی این کوچه خبری تهیه کنند تا شهرداری شهرستان لنده به این موضوع رسیدگی کند.
بر حسب وظیفه خبرنگاری، در تاریخ ۴ دی ماه ۱۴۰۲ به کوچه گلستان ۳ شهرستان لنده مراجعه کردیم تا شاهد مشکلات این کوچه باشیم.
ادامه گفتگو با اهالی کوچه گلستان ۳ شهرستان لنده؛
یکی از اهالی این کوچه اشاره کرد: نزدیک به یک ماه است که قرار شد شهرداری شهرستان لنده، جهت خروجی آب و فاضلاب از منازل مسکونی که قسمت بالای کوچه در معضل نبود جدول بودند، این مشکل را برطرف کنند اما بعد از اینک جدول کشی را انجام دادند، کوچه را به حال خود رها کردند و به مدت یک هفته ورودی کوچه مسدود شد. یک لوله آهنی داخل جدول گذاشتند و مقداری گل ریختند که یک مانع درست شد تا مسدود بودن کوچه را رفع کنند و وسایل نقلیه بتوانند از روی آن عبور کنند.
وی ادامه داد :در راستای ساماندهی معابر عمومی در ورودی کوچه ها، نیازمند پل فلزی و بتنی هست که نصب شود اما شهرداری لنده به این موضوع ورود نکردند ،
در حال حاضر وسائط نقلیه ای که از این کوچه عبور می‌کنند به علت نبود یک پل فلزی دچار خسارات زیادی می شوند. از شما خبرنگار می‌خواهیم که مشکل مارا رسانه ای کنید تا به گوش مسئولان برسد.
بعد از درددل کردن مردم کوچه گلستان ۳ شهرستان لنده به شهرداری لنده مراجعه کردم که پیگیر این موضوع شده و ببینم که شهرداری برای حل مشکلات مردم چه راهکاری دارد.
بعد از اینک به دفتر شهرداری لنده مراجعه کردیم، به منشی شهردار اطلاع دادم که به جهت حل مشکلات مردم کوچه گلستان شهرستان لنده، می خواهم شهردار را ببینم و با ایشان صحبت کنم.
مسئول دفتر شهردار، درخواست اینجانب را به شهردار انتقال دادند و به ایشان گفتند که خبرنگار سایت اقتصاددان پشت در اتاق اجازه ورود میخواهد که صحبت کنند. اما شهردار لنده بدون مقدمه‌ به منشی خود اعلام کردند که نمی‌خوام بیان داخل و بهش اعلام کنید که از شهرداری بروند هرکاری که می خواهند انجام بدهند.

حال از فرماندار و استاندار می خواهم که پاسخ بدهند چرا شهردار لنده اینگونه با رسانه ها برخورد می کند؟ وقتی جلسه ای ندارد، در محل کارشون هم حضور داشته و مانعی برای پاسخ دادن ندارند، آیا غیر از این است که نمی خواهد ناتوانی اش در انجام وظیفه و خدمت به مردم را مردم شهر بدانند؟آیا غیر از این است که مهمترین رسالت رسانه ها، اطلاع رسانی و شرح مشکلات مردم و ارتباط بین مردم و مسئولان جهت برسی و مطرح کردن و تصمیم گیری است؟ آقای شهردار از چه می ترسید؟
آیا بیان مشکلات مردم از زبان رسانه ها و اینکه رسانه بخواهد مشکلات مردم را با شهردار لنده مطرح کنند جرم است که مانع خبرنگارسایت اقتصاد دان به دفتر خود شدند؟

در ادامه به منشی شورای اسلامی شهرستان لنده، مهندس افتخاری مراجعه کردم و چگونگی برخورد شهردار لنده را مطرح کردم که متأسفانه مطلع شدم که شورای اسلامی شهرستان لنده به مدت سه هفته است که بدون رئیس شورا جلسه برگزار می شود. ایشان به موضوع شورا و مشکلاتی که وجود دارد هم پرداختند و با مستندات با تصویر مکاتبه ها، متوجه شدم که نابسامانی شورای شهر لنده، بی ارتباط با عملکرد شهردار نیست.

IMG 20231225 101837 اقتصاددان نوشته

در یک نامه رسمی رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده، علیرضا فاضلی، مطرح کردند که از عضویت در شورای اسلامی شهر لنده انصراف داده ام. حال از مسئولان ذیربط بویژه استاندار استان و فرماندار شهرستان لنده انتظار می رود که ورود کنند و موضوع استعفای رئیس شورای شهر لنده را پیگیری کنند. قبل از این خبر مکشوفه، منتظر پاسخگویی به این سوال هستیم که آیا پیگیری مشکلات مردم توسط خبرنگار، جرم است یا شهردار لنده در پاسخگویی به مطالبات مردم ناتوان است؟

نویسنده:حجت همتی فر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....