تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 22:06
کد خبر : 35987

 شناخت بازار اهمیت بسیار زیادی در فروش

 شناخت بازار اهمیت بسیار زیادی در فروش

  شناخت بازار اهمیت بسیار زیادی در فروش هر چه بیشتر محصولات و خدمات دارد و شاید بتوان گفت، مهمترین قسمت‌ بازاریابی محصولات و خدمات مختلف می‌باشد. عدم شناخت صحیح از بازارهای هدف ضربه‌های جبران ناپذیری در عرضه محصولات یا خدمات را به شرکت تحمیل می‌کند. برای شناخت بهتر بازار توجه به موارد زیر ضروری

 

شناخت بازار اهمیت بسیار زیادی در فروش هر چه بیشتر محصولات و خدمات دارد و شاید بتوان گفت، مهمترین قسمت‌ بازاریابی محصولات و خدمات مختلف می‌باشد.
عدم شناخت صحیح از بازارهای هدف ضربه‌های جبران ناپذیری در عرضه محصولات یا خدمات را به شرکت تحمیل می‌کند.
برای شناخت بهتر بازار توجه به موارد زیر ضروری است:
۱ – عرضه مناسب محصولات یا خدمات
۲ – قیمت گذاری صحیح محصولات یا خدمات
۳ – تبلیغات صحیح و موثر
۴ – به روز بودن محصولات و خدمات
۵ – حفظ ارزش مشتریان
۶ – دسترس بودن محصولات و خدمات
۷ – طرح استراتژی بازاریابی
۸ – درک صحیح فرآیند بازاریابی
۹ – شناخت روند بازار
۱۰ – شناخت فرصت ها و تهدیدات
۱۱ – مقایسه بازارها
۱۲ – انتخاب بازار هدف
۱۳ – کنترل عملکرد بازار
۱۴ – شناخت فرصت های بازاریابی
۱۵ – شناسایی کانالهای جدید برای فروش بیشتر
۱۶ – شناخت بخش‌های مختلف بازار و رقبا
شباهت زیادی میان استراتژی بازاریابی و استراتژی نظامی وجود دارد و هدف هر دوی آن‌ها پیروزی است.
عملیات‌ بازاریابی موفق بر اساس تحقیقات و شناخت خوب از بازار تعریف می‌شود و اینکه از فعالیت‌ رقبا و رویدادهای بازار آگاه باشید.

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....