تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 اسفند 1401 - 15:16
کد خبر : 116811

سکه بورسی رکورد زد

سکه بورسی رکورد زد

سکه بورسی امروز رکورد زد و به ۲۹ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسید، از سوی دیگر در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز طبق سایت اتحادیه طلا و ارز تا ۲ میلیون و ۴۰۳ هزارو ۵۰۰ تومان بالا رفت. اقتصاددان: روز گذشته مرکز مبادله ارز و طلا رسما راه اندازی شد

سکه بورسی امروز رکورد زد و به ۲۹ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسید، از سوی دیگر در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز طبق سایت اتحادیه طلا و ارز تا ۲ میلیون و ۴۰۳ هزارو ۵۰۰ تومان بالا رفت.

اقتصاددان: روز گذشته مرکز مبادله ارز و طلا رسما راه اندازی شد و اولین قیمت دلار ناخدا اعلام شد.

دیروز قیمت دلار مبادله ای در اولین روز کاری خود در محدوده ۴۱ هزار و ۵۴۹ تومان معامله شد. امروز چهارشنبه ۳ اسفند قیمت دلار مبادله ای در همان محدوده دیروز به فروش رسید.

دلار هرات تغییر کانال داد

در هرات امروز قیمت دلار با گپ مثبت باز شد. اسکناس آمریکایی در شروع معاملات نقدی بازار یاد شده تقریبا ۶۰۰ تومان از روز قبل بالاتر بود. در ادامه معاملات هرات ، برخی از معامله گران مدعی بودند نرخ دلار وارد کانال جدید شده و نسبت به دیروز ۱ هزار و ۷۰۰ تومان رشد کرده بود.در سلیمانیه هم نرخ دلار امروز در مقایسه با روز قبل تقریبا یک هزار تومان بالاتر بود.

قیمت درهم در بازار امروز

برخی از معامله گران مدعی بودند نرخ حواله درهم امروز رشد کرد.

بی اعتنایی بازار به سفر بازرسان آژانس به تهران

یکی از خبرهای مهم امروز که بازار تا زمان نگارش این گزارش به آن بی اعتنا بوده سفر بازرسان آژانس به تهران بود. محمد اسلامی صبح امروز خبر داد مسئولان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران هستند و از دیروز در حال بازدید و بررسی هستند.

یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت دلار در چند وقت اخیر تنش های بین ایران و آژانس بوده است. نتایج این سفر برای معامله گران دلار از اهمیت بسزایی برخوردار است.

برخی از تحلیلگران ارزی می گفتند در صورتی که اخبار خوبی از این سفر مخابره شود این امر ممکن است تا حدودی سرعت نوسانات افزایشی را کنترل کند.از سوی دیگر امروز امیرعبداللهیان گفت: هیات آژانس به زودی به تهران سفر خواهد کرد و امیدواریم گروسی با نگاه فنی و به دور از هیجانات سیاسی با ما به توافق برسد.

قیمت طلا ۱۸ عیار قد کشید

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز طبق سایت اتحادیه طلا و ارز تا ۲ میلیون و ۴۰۳ هزارو ۵۰۰ تومان بالا رفت و در زمان نگارش این گزارش ۲ میلیون و ۳۹۹ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت خورد.

قیمت طلا روز قبل در سایت مذکور در محدوده ۲ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۴۰۰تومان بسته شده بود.

خیز مجدد قیمت سکه برای کانال ۳۰ میلیون

قیمت سکه روز دوشنبه به یک قدمی کانال ۳۰ میلیون تومان رسید اما روز گذشته تا کانال ۲۸ میلیون تومان ریزش کرد و بر روی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار گرفت.

سکه بازان در بازار امروز برخلاف روز گذشته حرکت کردند و نرخ سکه امامی آن طور که سایت اتحادیه طلا و ارز اعلام کرده امروز نه تنها وارد کانال ۲۹ میلیون تومان شده بلکه از نیمه کانال ۲۹ میلیون تومان هم بالا رفته و به روز پله ششم کانال فوق معامله شد.

سکه بورسی رکورد زد

سکه بورسی امروز رکورد زد و به ۲۹ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....