تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 21:49
کد خبر : 143061

سطح جاده‌های استانهای بارانی لغزنده است

سطح جاده‌های استانهای بارانی لغزنده است

رییس پلیس راه استان قزوین گفت: سطح جاده‌های این استان با توجه به نخستین بارش‌های پاییزی لغزنده بوده و به رانندگان توصیه می‌شود تا با احتیاط حرکت کنند.   اقتصاددان : سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه استان قزوین گفت: از نخستین ساعات امروز شاهد نخستین بارش پاییزی در سطح راه‌های ارتباطی این استان

رییس پلیس راه استان قزوین گفت: سطح جاده‌های این استان با توجه به نخستین بارش‌های پاییزی لغزنده بوده و به رانندگان توصیه می‌شود تا با احتیاط حرکت کنند.

  اقتصاددان : سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه استان قزوین گفت: از نخستین ساعات امروز شاهد نخستین بارش پاییزی در سطح راه‌های ارتباطی این استان هستیم که براساس پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی، وضعیت جوی تا فردا ظهر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: رانندگان توجه داشته باشند که سطح جاده‌ها با توجه به خشک و روغنی بودن ناشی از ریزش سوخت خودرو‌ها در طول فصل تابستان، همزمان با بارندگی، خیس و لغزنده می‌شود و در چنین شرایطی احتمال وقوع هر نوع حادثه وجود دارد.

سرهنگ ذاکری منش ادامه داد: در عین حال نیز با وقوع نخستین بارش و با توجه به شسته شدن روغن‌های موجود در سطح جاده، سطح راه‌های چرب و لغزنده شده و رانندگان توجه داشته باشند که در چنین مواقعی رانندگی بسیار خطرساز خواهد بود.

این مسئول انتظامی افزود: به رانندگان توصیه می‌شود تا در چنین شرایطی که سیستم‌های ترمز خودرو به خوبی عمل نمی‌کنند، ضمن رعایت فاصله طولی، از هرگونه ترمز زدن و تغییر مسیر ناگهانی خودداری کرده و در طول مسیر نیز با سرعت مطمئن برانند.

به رانندگان توصیه می شود تا با احتیاط حرکت کنند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....