تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 20:47
کد خبر : 137882

روی خوش سهامداران به بورس

روی خوش سهامداران به بورس

در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران متوقف شد و شاهد ورود پول حقیقی به بازار سهام بودیم. اقتصاددان: در اولین روز هفته و پس از ۷ روز پیاپی پول حقیقی به بورس تهران وارد شد. روز شنبه ۴۶۷ میلیارد تومان وارد شد. رقم ورود پول حقیقی در روز یکشنبه ۴۰۲ میلیارد تومان

در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران متوقف شد و شاهد ورود پول حقیقی به بازار سهام بودیم.

اقتصاددان: در اولین روز هفته و پس از ۷ روز پیاپی پول حقیقی به بورس تهران وارد شد. روز شنبه ۴۶۷ میلیارد تومان وارد شد. رقم ورود پول حقیقی در روز یکشنبه ۴۰۲ میلیارد تومان اما روز دوشنبه ۱۵۵ میلیارد تومان خارج شد. روز سه‌شنبه نیز رقم پول خروجی ۱۹۷ میلیارد تومان بود. روز چهارشنبه ۸۹ میلیارد تومان پول حقیقی وارد شد.

در مجموع کل هفته ۶۰۶ میلیارد تومان پول حقیقی به بورس وارد شد و میانگین روزانه ورود پول حقیقی ۱۲۱ میلیارد تومان بود.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد شپنا بیشترین ورود پول حقیقی را داشت. پس از شپنا، نمادهای فولاد، شتران، شستا و خساپا در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای گشان، خودرو و شبریز بیشترین خروج پول را داشتند.

روز یکشنبه نیز شستا، صبا، شتران، شبندر و خساپا بیشترین ورود پول حقیقی را داشتند. در مقابل رمپنا، پی پاد و بمولد بیشترین خروج را ثبت کردند. روز دوشنبه نیز بیشترین خروج سرمایه به نمادهای وبملت، خودرو، شتران، عالیس و شپنا تعلق داشت. در سوی دیگر، نمادهای شستا، پارسان و پارس بیشترین ورود را داشتند. روز سه‌شنبه وبملت، شپنا، شپدیس، شبندر و فملی بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و در مقابل همراه، وساپا و شخارک بیشترین ورود را ثبت کردند.

در روز چهارشنبه نماد سامان بیشترین خروج را داشت. فملی، تاپیکو، ثمسکن و شپنا نیز در رده‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، وتجارت، گلدیرا، شستا، اخابر و ثفارس بیشترین ورود را داشتند.

روی خوش سهامداران به بورس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....