تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 17:22
کد خبر : 156080

قیمت شاهین به مرز ۷۰۰ میلیون تومان رسید+ جدول قیمت

روز صعود برای ایران‌خودرو و سایپا

روز صعود برای ایران‌خودرو و سایپا

بررسی قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا نشان از تداوم رشد قیمت در بازار خودرو دارد. اقتصاددان: بررسی قیمت خودروهای داخلی نشان می‌دهد امروز اکثر خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به دو روز گذشته رشد قیمت داشته‌اند، البته تعداد اندکی از محصولات بازار هم بدون تغییر یا با افت در بازار قیمت‌گذاری شدند. یکی از دلایل

بررسی قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا نشان از تداوم رشد قیمت در بازار خودرو دارد.

اقتصاددان: بررسی قیمت خودروهای داخلی نشان می‌دهد امروز اکثر خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به دو روز گذشته رشد قیمت داشته‌اند، البته تعداد اندکی از محصولات بازار هم بدون تغییر یا با افت در بازار قیمت‌گذاری شدند.

یکی از دلایل که فعالان بازار خودرو به آن اشاره می‌کنند به قطع ارز مبادله‌ای مونتاژکاران باز می گردد، به گفته فعالان این بخش با این اقدام بازار خودرو تغییر مسیر داد و وارد جاده افزایش قیمت شد، روندی که بیش از یک هفته است شاهد آن هستیم و خودروهای داخلی هم در کنار مونتاژی‌ها شکل افزایشی به خود گرفتند.

به گفته فعالان بازار این روزها عوامل مختلفی در رشد قیمت خودرو اثرگذار بوده است و موجب شده تا خرید و فروش در بازار شکل کاهشی به خود گیرد.

ارزیابی‌ها نشان می‌دهد در میان محصولات ایران خودرو امروز بیشترین رشد قیمت به «هایماs8» و «پژو۲۰۷ دنده‌ای» رسید و این دو خودرو افزایشی ۲۵ و ۲۳ میلیونی را تجربه کردند.

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا هم امروز شاهد رشد ۲۰ میلیونی «شاهینG» در بازار بودیم و این خودرو به کانال ۷۰۰ میلیونی‌ها نزدیک شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2 »، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز و نسبت به آخرین روز هفته گذشته «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» ۵۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت ۵ میلیونی داشت. «هایما S8» هم با افزایش ۶میلیونی در بازار یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» هم امروز رشد ۶ میلیونی را تجربه کرد و ۹۱۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر کانال داد.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۸۸۸ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۳ میلیون تومانی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار با رشدی ۶میلیون ۹۳۳ میلیون تومان قیمت خورد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۷۴۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد ۲۳ میلیونی داشت.

بررسی قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا نشان از تداوم رشد قیمت در بازار خودرو دارد.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار ۶۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به دو روز گذشته رشد ۲۰ میلیونی را تجربه کرد. اما خانواده کوییک امروز در بازار با نوسان قیمت‌گذاری شدند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار ۳۸۶ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۴ میلیونی داشت «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار با رشد ۵ میلیونی ۴۰۵ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوق‌دار» امروز ۳۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا ۲ معمولی» هم ۳۸۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز ۴۰۹ میلیون تومان قیمت‌ خورد و رشد ۴ میلیون تومانی داشت.

بررسی قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا نشان از تداوم رشد قیمت در بازار خودرو دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....