تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 - 19:10
کد خبر : 85149

رفت و برگشت قیمت دلار

رفت و برگشت قیمت دلار

بازار ارز امروز شاهد رفت و برگشت قیمت دلار بود اما قیمت سکه و طلا با ریزش قیمت اونس طلا همراه بود . اقتصاددان: بازار ارز تهران امروز شاهد رفت و برگشت قیمت دلار بود. نرخ دلار در ساعات ابتدایی معاملات نقدی امروز با ۸۰ تومان کاهش با قیمت ۲۷ هزار و ۵۲۰ تومان معامله

بازار ارز امروز شاهد رفت و برگشت قیمت دلار بود اما قیمت سکه و طلا با ریزش قیمت اونس طلا همراه بود .

اقتصاددان: بازار ارز تهران امروز شاهد رفت و برگشت قیمت دلار بود. نرخ دلار در ساعات ابتدایی معاملات نقدی امروز با ۸۰ تومان کاهش با قیمت ۲۷ هزار و ۵۲۰ تومان معامله شد اما در نیمه روز به ۲۷ هزار و ۶۰۰ رسید این قیمت نسبت به روز قبل ثابت بود.

در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار مانند روز گذشته در سراشیبی قرار گرفت. قیمت دلار متشکل امروز ۴۲ تومان پایین تر از دیروز بود و با ۲۵ هزار و ۱۱۲ تومان معامله شد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

صرافی ملی هم امروز قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس نرخ خرید دلار امروز ۲۴ هزارو ۹۷۲ تومان و نرخ فروش آن ۲۵ هزار و ۲۲۳ تومان بود. همچنین براساس نرخ اعلامی این صرافی قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۳۵۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار ۶۴۲ تومان بود.

رشد اندک قیمت درهم

قیمت درهم امروز رشد اندکی را ثبت کرد. نرخ حواله درهم امروز ۵۰ تومان بالا رفت و بر روی ۷ هزارو ۵۷۰ تومان قرر گرفت. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۲۷ هزار و ۸۰۴ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالا تر بود.

قیمت سکه و طلا در گرداب

قیمت اونس طلا امروز هم مانند روز گذشته ریزش کرد . فلز گران بهای جهانی امروز تقریبا ۱۲ دلار پایین رفت و با ۱۹۴۴ دلار معامله شد .

در بازار داخلی ایران هم قیمت سکه و طلا و با ریزش قیمت اونس طلا در گرداب افتاد و نزولی شد. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز با ۱ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۴۰۰ تومان نرخ گذاری شد که نسبت به دیروز ۹ هزار ۹۰۰ تومان عقب شینی را نشان می دهد.

بازار سکه هم به روند کاهشی روز گذشته ادامه داد. فلز زرد رنگ داخلی امروز ۱۰۵ هزار تومان ارزان شد و با ۱۳ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان مبادله شد. قیمت سکه در نیمه معاملات امروز به ۱۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان رسید .

با احتساب قیمت ۲۷ هزار ۶۰۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۲ میلیون و ۶۳۱ هزار تومان به دست آمد و اندازه حباب سکه هم۴٫۹۷ درصد بود. .زیاد شدن حباب سکه از نگاه بسیاری از معامله گران نشان می دهد که بازار با تقاضای مازاد روبرو شده است . این به آن معناست که احتمال وقوع نوسان غیرمنطقی در بازار سکه زیاد شده است.

عده ای از معامله گران معتقدند که پایین رفتن دلار موجب شد که معامله گران سکه با اطمینان بیشتری در موقعیت فروش قرار بگیرند و فلز گران بهای داخلی به سوی نیمه کانال ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حرکت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....