تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1403 - 12:06
کد خبر : 162225

روند افزایشی مصرف سوخت

رشد ۶ درصدی مصرف بنزین در نوروز ۱۴۰۳

رشد ۶ درصدی مصرف بنزین در نوروز ۱۴۰۳

اقتصاددان :  از ابتدای فروردین‌ماه امسال تا نهم فروردین ۱۴۰۳ مصرف بنزین در کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۶.۱ درصد افزایش یافته است. در روز پنجشنبه (۹ فروردین) ۱۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شده که این رقم در مقایسه با رقم ۱۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر

اقتصاددان :  از ابتدای فروردین‌ماه امسال تا نهم فروردین ۱۴۰۳ مصرف بنزین در کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۶.۱ درصد افزایش یافته است.

در روز پنجشنبه (۹ فروردین) ۱۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شده که این رقم در مقایسه با رقم ۱۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر دوره مشابه پارسال، ۱۱ درصد افزایش یافته است.

از ابتدای فروردین‌ماه امسال تا نهم فروردین ۱۴۰۳ به‌صورت میانگین، روزانه ۱۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شده که این عدد در مقایسه با مدت مشابه پارسال با ۱۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر، ۷ میلیون لیتر، معادل ۶.۱ درصد افزایش یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هم‌وطنان خواست با مدیریت مصرف سوخت و رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....