تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1402 - 19:15
کد خبر : 151186

رشد ۱۹ درصدی معاملات سهام در پایان پاییز

رشد ۱۹ درصدی معاملات سهام در پایان پاییز

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر به کانال ۶ هزار میلیارد تومان صعود کرد. اقتصاددان: بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۱۹ درصد افزایش یافت. در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۵ هزار و

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر به کانال ۶ هزار میلیارد تومان صعود کرد.

اقتصاددان: بازار سهام در این هفته با رشد نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین ارزش معاملات خرد ۱۹ درصد افزایش یافت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۵ هزار و ۳۸۵ میلیارد تومان کاهش یافت اما روز دوشنبه همزمان با رشد چشمگیر شاخص کل، ارزش معاملات خرد به ۸ هزار و ۱۶۱ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات در روز سه‌شنبه به ۶ هزار و ۷۹۲ میلیارد تومان کاهش یافت.

روز چهارشنبه نیز ارزش معاملات خرد ۲۷ درصد افت کرد و به ۴ هزار و ۹۲۴ میلیارد تومان رسید.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۶ هزار و ۳۱۵ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۵ هزار و ۲۸۸ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۱۹ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در اولین روز هفته، نماد ونوین بیشترین ارزش معاملات و نماد ذوب بیشترین حجم معاملات را داشتند. روز دوشنبه فولاد، شتران، وبملت، پترول و وتجارت بیشترین ارزش معاملات و پترول، شستا، وتجارت، وپارس و شتران بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز سه‌شنبه نیز نمادهای ثشاهد، وخارزم، کچاد، کگل و ذوب بیشترین ارزش و نمادهای وخارزم، وپارس، شستا، فاذر و ذوب بیشترین حجم معاملات را داشتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته، نمادهای خبهمن، فولاد، وخارزم، ثشاهد و ذوب بیشترین ارزش معاملات و نمادهای خبهمن، فملی، وتجارت، وخارزم و شستا بیشترین حجم معاملات را داشتند.

رشد 19 درصدی معاملات سهام در پایان پاییز

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....