تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 19:31
کد خبر : 145341

راه‌اندازی اینترنت اشیاء در کشور تا آخر دولت سیزدهم

راه‌اندازی اینترنت اشیاء در کشور تا آخر دولت سیزدهم

اقتصاددان :   زارع‌پور گفت: امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم بتوانیم فاز اول منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی را اجرا کنیم که یکی از کاربرد‌های آن برقراری ارتباطات برای کاربرد‌های اینترنت اشیا است. عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اینترنت اشیا اظهار کرد: یکی از کاربرد‌های منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی برقراری ارتباطات برای کاربرد‌های اینترنت

اقتصاددان :   زارع‌پور گفت: امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم بتوانیم فاز اول منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی را اجرا کنیم که یکی از کاربرد‌های آن برقراری ارتباطات برای کاربرد‌های اینترنت اشیا است.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره اینترنت اشیا اظهار کرد: یکی از کاربرد‌های منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی برقراری ارتباطات برای کاربرد‌های اینترنت اشیا است.

وی گفت: دستگاه‌ها و حس‌گر‌های اینترنت اشیا کاربرد‌های مختلفی در کشاورزی، صنعت و معدن و موضوعات دیگر که نیاز به ارتباطات در آن داریم را شامل می‌شود و یکی از روش‌های تامین ارتباط آنها استفاده از اینترنت ماهواره‌ای است به‌خصوص در مکان‌هایی که زیرساخت وجود ندارد لذا یکی از کارکرد‌هایی که برای منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی در نظر گرفتیم حل کردن این مشکلات است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم بتوانیم فاز اول این پروژه را اجرا کنیم و فاز‌های بعدی را نیز به آرامی عملی کنیم تا مشکل ارتباطی برای کاربرد‌های اینترنت اشیا در نقاطی که فاقد زیرساخت هستیم، نداشته باشیم.

زارع‌پور گفت: ما باید از کمک‌های ارتباط‌ ماهواره‌ای استفاده کنیم که مجموعه ماهواره‌ای شهید سلیمانی یکی از کارکردهایش در این زمینه است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....