تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 22:11
کد خبر : 163332

دیدار نماینده کهگیلویه با وزیر بهداشت چه گذشت

دیدار نماینده کهگیلویه با وزیر بهداشت چه گذشت

نشست نماینده کهگیلویه با وزیر بهداشت ؛آخرین وضعیت ساخت بیمارستان جدید در دهدشت/قدردانی دکتر عین الهی از حجت الاسلام موحد به گزارش خبرنگار اقتصاد دان:,سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای با دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگو کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین

نشست نماینده کهگیلویه با وزیر بهداشت ؛آخرین وضعیت ساخت بیمارستان جدید در دهدشت/قدردانی دکتر عین الهی از حجت الاسلام موحد

به گزارش خبرنگار اقتصاد دان:,سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای با دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد موحد در ابتدای این نشست با تبریک عید سعید فطر گفت: ماه رمضان یک فرصت بزرگ برای خودسازی و نزدیکی مومنان به خداوند متعال است.
IMG 20240409 WA0053 اقتصاددان نوشته
نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه بزرگ با اشاره به ضرورت آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان جدید دهدشت بیان داشت: این پروژه از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور است و انتظار می رود وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی کشور هر چه سریعتر مقدمات آغاز عملیات اجرایی این پروژه را فراهم کنند.

در این جلسه که دکتر جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز حضور داشت موحد با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در مورد دانشکده پرستاری دهدشت گفت: از زمان وزارت آقای دکتر نمکی ، مقدمات تاسیس دانشکده مذکور آغاز گردید و در دولت فعلی هم موافقت اصولی آن برای راه اندازی در شورای گسترش وزارت بهداشت گرفته شده است و انتظار میرود این مهم با سرعت عملیاتی شود .

دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز در این دیدار با قدردانی از پیگیری های سید محمد موحد و تبریک انتخاب مجدد در انتخابات اخیر که حاکی از مردمداری ایشان است گفت: در آینده نزدیک یکی از معاونان این وزارتخانه برای پیگیری مشکلات حوزه بهداشت و درمان به حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ سفر خواهد کرد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تایید صحبت های سید محمد موحد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در مورد بیمارستان جدید دهدشت دستور لازم را برای اجرایی شدن پروژه به معاون مربوطه صادر کرد که با قید فوریت جلسه مشترکی با سازمان تانین اجتماعی تشکیل گردد .

عین الهی با اشاره به دانشکده پرستاری دهدشت گفت: به امید خدا با تهیه فضای فیزیکی(اجاره ای یا ساخت در دهدشت) تاسیس آن توسط دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نهایی خواهد شد.
خبرنگار:حجت همتی فر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....