تاریخ انتشار : جمعه 4 تیر 1400 - 20:42
کد خبر : 51307

در خوزستان جوجه ها را آخر بهار شمردند!

در خوزستان جوجه ها را آخر بهار شمردند!

ابوالفضل بابادی شوراب عضو شورای سیاستگذاری رسانه کشوری اقتصاددان آن روزها که قاسم سلیمانی دشتکی براساس یک تصورات غیرواقعی از خوزستان، در ۶ ماهه پایانی دولت تدبیر و امید بعنوان اولین لربختیاری، استانداری خوزستان را پذیرفت، نگارنده به نقدهایی در باب این تصمیم و انتخاب، در چنین بازه زمانی و جغرافیایی؛ و عواقب آن برای

ابوالفضل بابادی شوراب
عضو شورای سیاستگذاری رسانه کشوری اقتصاددان

آن روزها که قاسم سلیمانی دشتکی براساس یک تصورات غیرواقعی از خوزستان، در ۶ ماهه پایانی دولت تدبیر و امید بعنوان اولین لربختیاری، استانداری خوزستان را پذیرفت، نگارنده به نقدهایی در باب این تصمیم و انتخاب، در چنین بازه زمانی و جغرافیایی؛ و عواقب آن برای ایل بختیاری پرداخت.

هرچند همان موقع، برخی که حب و بغض ها و غرض های شخصی نسبت به نگارنده داشتند، نقد او را با انگ های ضد قومی و بی ادبانه و اینکه سر پیازی یا ته پیاز پاسخ داده و ابوالفضل بابادی شوراب را بعنوان فردی که با ایل و تبار خود ضدیت دارد معرفی کردند، تا به این خیال، به امامزاده ای دخیل ببندند که مُعجِز نمی کند و پاداش تخریب نگارنده و تملق استاندار تازه به استان آمده را از مشاوران و کیف بدستان او بگیرند، اما زهی خیال باطل.

این روزها می بینیم که نتایج انتخابات پرحاشیه شورای شهر اهواز با مدیریت ضعیف استاندار بختیاری خوزستان، با یک وقفه یک هفته ای تعیین شد! و تازه در روزهای پس از نتایج، خیل عظیم مخالفت جامعه بختیاری و عرب اهواز را نسبت به نتایج دیدیم!

اما جالب آنکه برخی از آنها که دیروز بخاطر نوشته های اینجانب در نقد استاندار فشل بختیاری خوزستان، رگ گردن شان باد کرده بود، امروز خود در غائله انتخابات متضرر شدند و منتقد عملکرد او گردیدند؟ دیروز برای منافع شان حامی او بودند و بختیاری بختیاری کردند و امروز…. اما انگار قرار بود در اهواز و خوزستان، جوجه ها را آخر بهار بشمرند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....