تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1402 - 21:44
کد خبر : 160043

درخت زیتون؛ نهالی که امروز رهبر انقلاب کاشتند

درخت زیتون؛ نهالی که امروز رهبر انقلاب کاشتند

  اقتصاددان : رهبر انقلاب اسلامی در هفته منابع طبیعی و همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه‌شنبه سه اصله نهال کاشتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت هفته منابع طبیعی و همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه، سه اصله نهال کاشتند. تشکر رهبر انقلاب از ملت ایران به‌خاطر حضور

  اقتصاددان : رهبر انقلاب اسلامی در هفته منابع طبیعی و همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه‌شنبه سه اصله نهال کاشتند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت هفته منابع طبیعی و همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه، سه اصله نهال کاشتند.

تشکر رهبر انقلاب از ملت ایران به‌خاطر حضور در پای صندوق‌های رای

️رهبر انقلاب صبح امروز پس از کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری فرمودند: لازم میدانم اشاره کنم به موضوع مهم انتخابات و از ملت ایران تشکر کنم بخاطر حضورشان در پای صندوق‌های رأی. هم یک وظیفه‌ی اجتماعی و تمدنی را ملت ایران با این حضور انجام دادند، هم یک جهاد انجام دادند.

️حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: می‌گوییم جهاد؛ چرا؟ چون در مقابل تبلیغات دشمنان بود. حدود یک سال تقریباً، دشمنان ملت ایران، دشمنان ایران اسلامی، دشمنان جمهوری اسلامی از اطراف دنیا تلاش کردند که مردم را منصرف کنند از انتخابات و انتخابات را از رونق بیندازند.

رهبر انقلاب تاکید کردند: مردم با حضور خودشان در پای صندوق‌ها، در مواجهه‌ی با این حرکت دشمنان، یک حرکت بزرگ و حماسه‌آمیزی را انجام دادند، بنابراین این یک جهاد بود.

️حضرت آیت الله خامنه‌ای️ فرمودند: از دست‌اندرکاران انتخابات هم تشکر می‌کنیم، از مسئولین برگزاری، از مسئولین تبلیغات، از مسئولین امنیت، از همه‌ی کسانی که به‌نحوی به برگزاری انتخابات کمک کردند.

رهبر انقلاب: سیل اخیر بلوچستان خسارت‌های زیادی وارد کرده/ گروه‌های امدادی مشغول تلاش و کمک هستند، دیگران هم به این کمک‌ها وارد بشوند

️رهبر انقلاب صبح امروز پس از کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری درخصوص سیل سیستان و بلوچستان فرمودند: این سیلی که در ناحیه‌ی جنوبی استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد خسارت‌هایی وارد کرده به مردم و خسارت‌های زیادی هم وارد کرده است. حتماً امداد‌هایی که دارد انجام می‌گیرد بایستی ادامه پیدا کند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: بحمداللّه گروه‌های امدادی -چه از مسئولین دولتی و چه غیر آن‌ها- مشغول کار هستند، تلاش می‌کنند، کمک می‌کنند، باید ادامه پیدا کند و دیگرانی که می‌خواهند، می‌توانند و مشتاق به ورود در این کمک‌ها هستند، آن‌ها هم وارد بشوند و اضافه کنند بر این کمک‌ها.

رهبر انقلاب: وجود درخت در شرایط زندگی ماشینی امروز و افزایش آلاینده‌ها یک نعمت الهی است.

رهبر انقلاب: کاشت درخت زیتون یک اقدام نمادین برای ابراز سلام به ملت مقاوم فلسطین بود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: برای اعلام همبستگی و همدلی با مردم مظلوم و البته بسیار مقاوم فلسطین، یکی از درخت‌هایی که امروز کاشته شد، درخت زیتون بود و این اقدام نمادین در واقع برای ابراز سلام به آن‌ها بود و اینکه بگوییم همواره حتی در کاشت درخت نیز به یاد مردم فلسطین هستیم.

درخت زیتون مظهر مبارزه، امید و تداوم مقاومت ملت فلسطین

یکی از سه‌نهالی که امروز به‌مناسبت روز درختکاری توسط رهبر انقلاب اسلامی کاشته شد، نهال درخت زیتون بود.

درخت زیتون نمادی از مقاومت، تاریخچه مالکیت زمین و روحیه پایدار مردم فلسطین است. این درخت حتی در برابر خشکی و شرایط خاک نامناسب نیز توانایی بقا و رشد دارد و نمادی از اراده بی‌نهایت فلسطینی‌ها است و با هویت فرهنگی و تاریخی این ملت نیز گره خورده است.

درخت زیتون مظهر مبارزه، امید و تداوم یک ملت مقاوم است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....