تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1402 - 21:31
کد خبر : 159157

آخرین قیمت دلار در بازار

خبر فوری برای خریداران سکه

خبر فوری برای خریداران سکه

امروز جزئیات تازه از سکه های جدید که قرار است ۱۳ اسفند ماه عرضه شود منتشر شد. همچنین قیمت سکه امامی بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه طلا و جواهر تا ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بالا رفت اقتصاددان: در معاملات امروز (سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر

امروز جزئیات تازه از سکه های جدید که قرار است ۱۳ اسفند ماه عرضه شود منتشر شد. همچنین قیمت سکه امامی بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه طلا و جواهر تا ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بالا رفت

اقتصاددان: در معاملات امروز (سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به‌روز کاری قبل به نرخ ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و حواله دلار نیز به نرخ ۳۹ هزار و ۸۶۴ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به‌روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۵۸۶ تومان و نرخ حواله یورو با افزایش به ۴۳ هزار و ۲۶۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات با ثبات قیمت نسبت به‌روز کاری گذشته ۱۱ هزار و ۶۸۶ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز با افزایش ۱۰ هزار و ۸۵۴ تومان است.

همچنین در صرافی ملی هم امروز قیمت خرید دلار آمریکا ۴۲ هزار ۴۹۰ تومان و قیمت فروش دلار آمریکا ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان اعلام شد. از سوی دیگر قیمت خرید یورو ۴۶ هزار و ۱۲۱ تومان و قیمت فروش یورو ۴۶ هزار و ۵۸۶ تومان بوده است.

فارغ از بازار رسمی، بازار ارز هرات امروز تعطیل بود؛ اما قیمت دلار روز گذشته در این بازار با ۵۷ هزار و ۱۰۰ تومان به فروش رسید. همچنین قیمت تتر امروز در زمان تدوین این گزارش با ۵۸ هزار و ۹۰ تومان معامله شد.

از بازار ارز که بگذریم امروز دهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه هشتم اسفندماه ۱۴۰۲،در مرکز مبادله ارز و طلا ایران آغاز شده است.همچنین امروز جزئیات تازه از سکه های جدید که قرار است ۱۳ اسفند ماه عرضه شود منتشر شد.

در همین راستا علی سعیدی، مدیرعامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران در این باره گفته سکه های عرضه شده در حراج روز ۱۳ اسفندماه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، ضرب سال ۱۳۸۶ است و زمان عرضه سکه‌های بدون تاریخ بانک مرکزی، متعاقبا و با هماهنگی بانک مرکزی اعلام می‌شود.برخی از معامله‌گران انتظار دارند با عرضه سکه امامی در هفته آتی حباب سکه کاهش پیدا کند.

با این همه امروز هم روز صعود برای قیمت طلا جهانی بود و با عبور از سطح ۲۰۳۳ دلار به ۲۰۳۶ دلار رسید؛ به این ترتیب اونس امروز نوسان صعودی را ثبت کرد.

از سوی دیگر، قیمت ها در بازار طلا و سکه داخلی هم صعودی شدند. در همین راستا طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت طلا ۱۸ عیار امروز به ۲ میلیون و ۸۹۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید که نسبت به‌روز دوشنبه تقریباً ۱۸ هزار و ۴۰۰ هزار تومان افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت سکه امامی در این پایگاه اطلاع رسانی، امروز تا ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بالا رفت؛ اما در ادامه معاملات اندکی افت کرد و با ۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. این قیمت در حالی است که روز قبل قیمت هر قطعه سکه امامی در سایت اتحادیه با ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بسته شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....