تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 13:40
کد خبر : 142490

خبر خوب برای مشتریان ایران خودرو

خبر خوب برای مشتریان ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای تاکید کرد، حمل خودروها به روزانه بیش از دوهزار و ۵۰۰ دستگاه رسیده و تا ۱۰ روز آینده همه خودروهای شماره گذاری شده تحویل مشتریان می‌شود. اقتصاددان: گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه خود آورده است: در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته، با همکاری سازمان ملی استاندارد

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای تاکید کرد، حمل خودروها به روزانه بیش از دوهزار و ۵۰۰ دستگاه رسیده و تا ۱۰ روز آینده همه خودروهای شماره گذاری شده تحویل مشتریان می‌شود.

اقتصاددان: گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه خود آورده است: در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته، با همکاری سازمان ملی استاندارد و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، پلاک بیش از ۱۶ هزار دستگاه خودرو از نیروی انتظامی دریافت و به سایت‌های تولیدی ایران خودرو در سطح کشور ارسال شد؛ هم اکنون خودروها در مرحله بارگیری و تحویل به مشتریان هستند.

بر همین اساس، با افزایش میزان تخصیص و نصب پلاک، بارگیری و تحویل خودروها نیز افزایش یافته و در حال حاضر حمل و تحویل خودروها به روزانه بیش از دوهزار و ۵۰۰ دستگاه رسیده است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: مشتریانی که تمایل دارند، خودرو را به صورت حضوری تحویل بگیرند، می‌توانند در پاسخ به پیامک ارسالی، گزینه تحویل حضوری را انتخاب کنند. عودت هزینه حمل خودرو به مشتری و سرعت در تحویل از مزایای انتخاب این روش است.

ایران خودرو اعلام کرده، در حال حاضر با توجه به تعیین مهلت ۱۱ روزه برای طی فرآیند تجاری سازی محصولات و تولید روزانه بیش از دوهزار دستگاه در گروه صنعتی ایران خودرو، وجود حداقل ۲۲ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ‌های این گروه صنعتی امری طبیعی و مجاز به شمار می‌رود و خودروهای تولیدی با مجوز سازمان ملی استاندارد شماره گذاری و تحویل مشتریان می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....