تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399 - 21:17
کد خبر : 27694

خبر خوب برای بیت کوین

خبر خوب برای بیت کوین

بر اساس گزارش کوین دسک، غول بانکداری سرمایه‌گذاری JPMorgan اعتقاد دارند: طلا در درازمدت درخشش خود را از دست می‌دهد زیرا سرمایه‌گذاران نهادی، بیت کوین را بیشتر ترجیح می‌دهند. غول بانکداری سرمایه‌گذاری JPMorgan اعتقاد دارند: طلا در درازمدت درخشش خود را از دست می‌دهد زیرا سرمایه‌گذاران نهادی، بیت کوین را بیشتر ترجیح می‌دهند. به گزارش

بر اساس گزارش کوین دسک، غول بانکداری سرمایه‌گذاری JPMorgan اعتقاد دارند: طلا در درازمدت درخشش خود را از دست می‌دهد زیرا سرمایه‌گذاران نهادی، بیت کوین را بیشتر ترجیح می‌دهند.

غول بانکداری سرمایه‌گذاری JPMorgan اعتقاد دارند: طلا در درازمدت درخشش خود را از دست می‌دهد زیرا سرمایه‌گذاران نهادی، بیت کوین را بیشتر ترجیح می‌دهند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،   استراتژیست ها و مدیرعامل بانک جی پی مورگان در یادداشت خود در بلومبرگ نوشتند: «پذیرش بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران نهادی تازه آغازشده است ، در مقابل برای طلا روند معکوس بوده است.»

تحقیقات بانک سرمایه‌گذاری نشان داده است که از ماه اکتبر ۷ میلیارد دلار از صندوق‌های قابل معامله در بورس طلا (ETF) خارج‌شده است ، درحالی‌که صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین گری اسکیل،

در همین بازه زمانی ۲ میلیارد دلار ورودی داشته است. دارایی Grayscale برای اولین بار بیش از ۱۰ میلیارد دلار افزایش یافت. Grayscale متعلق به گروه ارز دیجیتالی است. البته در ۲۴ ساعت اخیر بیت کوین ۲.۴۶ درصد کاهش داشته و به ۱۸،۲۷۰.۹۷ دلار رسیده است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....