تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1402 - 21:02
کد خبر : 138318

حیرت یک نماینده مجلس از توقیف سایت «انتخاب»

حیرت یک نماینده مجلس از توقیف سایت «انتخاب»

سعیدی گفت: من به‌ محض شروع کار مجلس موضوع را پیگیری می‌کنم که چرا انتخاب را توقیف کرده‌اند. اگر قرار باشد رسانه‌ها صرفا باب میل امثال بنده کار کنند که با اصول قانون اساسی و اصل نهم و آزادی که انقلاب ما روی آن تاکید دارد در تضاد است. قرار نیست که خوشایند مسئولین صحبت

سعیدی گفت: من به‌ محض شروع کار مجلس موضوع را پیگیری می‌کنم که چرا انتخاب را توقیف کرده‌اند. اگر قرار باشد رسانه‌ها صرفا باب میل امثال بنده کار کنند که با اصول قانون اساسی و اصل نهم و آزادی که انقلاب ما روی آن تاکید دارد در تضاد است. قرار نیست که خوشایند مسئولین صحبت کنیم تا آقایان خوششان بیاید.

یک نماینده مجلس به توقیف سایت انتخاب انتقاد کرد و گفت: «از توقیف سایت «انتخاب» در حیرتم و به محض شروع کار مجلس این موضوع را پیگیری می‌کنم که چرا «انتخاب» را توقیف کرده‌اند.»

به گزارش اقتصاددان به نقل از فرارو، معین‌الدین سعیدی، نماینده مجلس، درباره توقیف انتخاب گفت: من از این اتفاق عجیب در حیرت هستم.. از یک طرف رئیس جمهور اعلام می‌کند ما هیچ شکایتی از رسانه نداریم، از طرفی هم بیشترین فشار به اصحاب رسانه وارد می‌شود، این‌ها تناقض است. سیاست خارجی دولت وحی منزل نیست که نشود نقد کرد من هم به‌عنوان خادم مردم در عین اینکه نقاط قوت را می‌بنیم در کنار آن نقدهای بی‌شماری هم به دولت دارم؛ اینکه راه برخورد با رسانه آن هم رسانه وزینی مثل انتخاب نیست.

وی در ادامه افزود: من به‌ محض شروع کار مجلس موضوع را پیگیری می‌کنم که چرا انتخاب را توقیف کرده‌اند. اگر قرار باشد رسانه‌ها صرفا باب میل امثال بنده کار کنند که با اصول قانون اساسی و اصل نهم و آزادی که انقلاب ما روی آن تاکید دارد در تضاد است. قرار نیست که خوشایند مسئولین صحبت کنیم تا آقایان خوششان بیاید.

سعیدی درباره احتمال ایجاد روند محدودسازی رسانه‌ها گفت: من لزوما این اتفاق را به‌ عنوان یک فرآیند توسط دولت نمی‌بینم، خود آقای رئیسی هم نشان داده‌اند که از صبر برخوردار‌ند اما این اتفاق ناراحت کننده است. من بدون اینکه این اتفاق را تعمیم به کل بدهم می‌گویم این اتفاق از نظر بنده اتفاق نامبارکی بوده است و انشالله که سریعا هیات نظارت بر مطبوعات این حکم را ملغی کند و عزیزان ما در این سایت وزین به کار خود ادامه دهد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....