تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مهر 1401 - 20:12
کد خبر : 104682

جواد نکونام جای کی‌روش را می‌گیرد؟

جواد نکونام جای کی‌روش را می‌گیرد؟

مدیر عامل باشگاه فولاد پیش تر مصاحبه کرده بود در صورتی که تیم ملی جواد نکونام را بخواهد ما حاضر هستیم او را در اختیار تیم ملی بگذاریم. جواد نکونام در مصاحبه اش ضمن تشکر از کارلوس کی‌روش اعلام کرد که با باشگاه فولاد قرارداد دارد و به خاطر تعهد به این باشگاه نمی‌تواند اردوی

مدیر عامل باشگاه فولاد پیش تر مصاحبه کرده بود در صورتی که تیم ملی جواد نکونام را بخواهد ما حاضر هستیم او را در اختیار تیم ملی بگذاریم.

جواد نکونام در مصاحبه اش ضمن تشکر از کارلوس کی‌روش اعلام کرد که با باشگاه فولاد قرارداد دارد و به خاطر تعهد به این باشگاه نمی‌تواند اردوی تیم فولاد را رها کند اما به نظر می‌رسد دلیل اصلی عدم جدایی جواد نکونام از تیم فولاد دیدگاه شخصی اش است. او می‌خواهد بعد از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی سرمربی تیم ملی شود.به واقع برنامه او جانشینی کارلوس کی‌روش است نه کار در کنار کارلوس کی‌روش.

به گزارش اقتصاددان به نقل از خبرورزشی  ،  مدیر عامل باشگاه فولاد پیش تر مصاحبه کرده بود در صورتی که تیم ملی جواد نکونام را بخواهد ما حاضر هستیم او را در اختیار تیم ملی بگذاریم.

مهدی تاج بعد از اینکه رییس فدراسیون فوتبال شد اعلام کرد جواد نکونام دستیار کارلوس کی‌روش خواهد شد و بعد از جام جهانی کارلوس کی‌روش مدیر فنی تیم ملی خواهد شد و جواد سرمربی تیم ملی. اما این خبر خیلی زود اصلاح شد و دیروز هم قنبرزاده یکی از اعضای هیات رییسه گفت: در صورتی که نتایج تیم ملی در جام جهانی قابل دفاع باشد، او در جام ملت‌ها هم سرمربی تیم ملی خواهد بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....