تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 - 21:16
کد خبر : 79285

جنگ تن به مردم اوکراین با نظامیان روس

جنگ تن به مردم اوکراین با نظامیان روس

دفاع مردمی و جنگ تن به مردم اوکراین با نظامیان روس افزایش نگرانی‌ها از تشدید نقض حقوق بشر توسط روسیه در اوکراین اقتصاددان: در این جال یک مقام آمریکایی گفت که دولت جو بایدن بر این باور است روسیه قصد دارد سربازان اوکراینی را تهدید کند که در صورت تسلیم نشدن آن‌ها، اعضای خانواده‌‌شان را

دفاع مردمی و جنگ تن به مردم اوکراین با نظامیان روس
افزایش نگرانی‌ها از تشدید نقض حقوق بشر توسط روسیه در اوکراین

اقتصاددان: در این جال یک مقام آمریکایی گفت که دولت جو بایدن بر این باور است روسیه قصد دارد سربازان اوکراینی را تهدید کند که در صورت تسلیم نشدن آن‌ها، اعضای خانواده‌‌شان را به قتل می‌رساند.

این مقام آمریکا اعلام کرد: «ما معتقدیم که مسکو برنامه‌هایی را برای تحمیل نقض گسترده حقوق بشر و احتمالا بدتر از آن را برای مردم اوکراین طراحی کرده است.»
او همچنین گفت کرملین در حال اجرای یک کارزار نشر اطلاعات غلط است تا نشان دهد تعداد زیادی از نیروهای اوکراینی قبلاً تسلیم نیروهای روسیه شده‌اند تا دیگر نیروهای اوکراینی را برای ادامه مقاومت دلسرد کند.
وزیر خارجه اوکراین نیز نگرانی‌های ایالات متحده در مورد احتمال نقض حقوق بشر توسط روسیه را تکرار کرد.
دیمیترو کولبا با استناد به شواهد اطلاعاتی، گفت که ممکن است عملیات‌های پرچم دروغین روسیه وجود داشته باشد که به اشتباه اوکراینی‌ها را متجاوز معرفی کند.
فیلیپو گرندی، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد، روز جمعه گفت که بیش از ۵۰ هزار پناهجوی اوکراینی در کمتر از ۴۸ ساعت از کشور خود گریخته‌اند و بسیاری دیگر به حرکت خود به سمت مرزها ادامه می دهند.
به گفته او، بیشتر اوکراینی‌ها به لهستان و مولداوی رسیدند.
این نگرانی‌ها در حالی افزایش می‌یابد که گزارش‌ها از محاصره پایتخت اوکراین حکایت دارد و همزمان رییس‌جمهوری این کشور نیز از قصد روسیه برای یورش به کی‌یف خبر داده است.
مقامات کرملین اظهارات آمریکایی را رد کرده و آنرا بخشی از جنگ‌روانی عرب برای تحت فشار قرار دادن نظامیان روسی قلمداد کردند
روس ها د شبانه ر وز گذشته بیش از ۲۲۰ موشک بسوی اهداف نطامی و عیر نطامی شلیک کردند هواپیما هم در مقاطع مختلف برخی مناطق را بمباران می کنند هنوز ابعاد این حملات دقیقا مشخص نیست
برخی از اخبار تایید نشده از تسلط ارتش روسیه بر برخی از شهر کی اف حکایت دارد اما وزارت دفاع اوکراین می گوید نیرو های ارتش و مردمی در جنگ های سخت درگیر هستند
طاهری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....