تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 خرداد 1401 - 11:06
کد خبر : 89613

جناب آقای خاندوزی مردم ایران احمق نیستند

جناب آقای خاندوزی مردم ایران احمق نیستند

گاهی یک نفر حرفی می زند. این حرف آنقدر احمقانه است که نیاز به گوش دادن و بازگو کردن ندارد. ولی گاهی گوینده این حرف احمق نیست بلکه فکر می کند ، مخاطب احمق است. بطوریکه می تواند هر حرفی بزند. وزیر اقتصاد ، جناب آقای خاندوزی در اخبار ۲۱ شبکه اول سه شنبه ۱۰

گاهی یک نفر حرفی می زند. این حرف آنقدر احمقانه است که نیاز به گوش دادن و بازگو کردن ندارد.
ولی گاهی گوینده این حرف احمق نیست بلکه فکر می کند ، مخاطب احمق است. بطوریکه می تواند هر حرفی بزند.
وزیر اقتصاد ، جناب آقای خاندوزی در اخبار ۲۱ شبکه اول سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در مورد گرانی های دو ماه اخیر توضیحاتی ارائه کردند.
ایشان فرمودند ، تورم مواد غذایی تنها مربوط به ایران نیست. این نرخ در روسیه ۱۷ درصد برزیل ۱۲ درصد و کشورهای دیگر ۷ درصد است. نرخ تورم کشورهای دیگر بالاتر از نرخ تورم ایران است.
لازم به ذکر است نرخ تورم بر اساس محاسبات دستی در این دو ماه نرخی بیشتر از ۶۰ درصد را نشان می دهد. این در حالی است که زیر نویس سیما در چند دقیقه قبل نرخ تورم را ۳۸ درصد اعلام کرد.
حالا وقتی جناب آقای خاندوزی عدد ۱۷ و ۱۲ و ۷ را بزرگتر از ۳۸ عنوان می کند. چند احتمال وجود دارد
الف – جناب آقای خاندوزی مفهوم کوچکتر و بزرگتر را نمی داند.
ب- جناب آقای خاندوزی مفهوم عدد را نمی داند. ترتیب اعداد را نمی داند.
ج- آنقدر فکرش مشوش است که نمی داند چه می گوید
د- می داند چه می گوید ولی فکر می کنید مردم ایران احمق هستند و حرف ایشان را نمی فهمند
من برای اینکه اعلام کنم احمق نیستم این مطلب را نوشتم. شما هم برای اینکه نشان بدهید فردی سالم هستید و این وزیر مشکل فکری دارد آنرا به هرجایی که می توانید فوروارد کنید تا اینها به عقل و شعور مردم نخندند

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....