تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 21:35
کد خبر : 128901

توضیحات وزیر نیرو درباره کاهش فشار آب

توضیحات وزیر نیرو درباره کاهش فشار آب

وزیر نیرو در خصوص سیلاب چالوس و کاهش فشار و قطع آب در تهران توضیحاتی ارائه داد.   اقتصاددان :  علی اکبر محرابیان درحاشیه نشست هیئت دولت گفت: توده بسیار بزرگی از سنگ و گل و لای وارد بستر رودخانه شده است و از ارتفاع بسیار بالا این توده عظیم وارد رودخانه شده است و ارتباط

وزیر نیرو در خصوص سیلاب چالوس و کاهش فشار و قطع آب در تهران توضیحاتی ارائه داد.
  اقتصاددان :  علی اکبر محرابیان درحاشیه نشست هیئت دولت گفت: توده بسیار بزرگی از سنگ و گل و لای وارد بستر رودخانه شده است و از ارتفاع بسیار بالا این توده عظیم وارد رودخانه شده است و ارتباط آب با شهر تهران و کرج قطع شد.

وی اضافه کرد: این واقعه در پایین دست سد کرج اتفاق افتاد و ما ناگزیر بودیم مسیر سیصدمتری را باز کنیم. اولین نکته انتقال ماشین آلات بود که تونل دسترسی مسدود شده بود و ما ماشین آلات را با روش های مختلف از مسیری باتلاقی عبور دادیم که ۴۸ ساعت این فرآیند طول کشید. بعد از انتقال تجهیزات، در حداقل زمان و در ۱۲ ساعت کانالی را حفاری کردند و ارتباط انتقال آب از دوشنبه انجام شد.

محرابیان ادامه داد:همچنین روبه رو شدیم با کدورت آب ناشی از گل و لای که برای رفع آن هم تلاش شد و از دیشب تصفیه خانه‌های تهران در مدار تولید هستند و با ظرفیت کامل آب تولید می‌کنند.

وی افزود: تقریبا تمام نقاط کمبود آب برطرف شده و امیدواریم تا ساعات آتی فشار آب به حالت عادی برگردد. مردم اگر موردی بود با شماره ۱۳۲ تماس بگیرند و همکاران ما برای رفع مشکل بسیج شدند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....